וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר רצה בכפולות של שלוש

אינטר הביסה 0:3 את לאציו באולימפיקו, השיגה ניצחון שישי ברציפות והגדילה זמנית את יתרונה בספגה לתשע נקודות. רומא ניצחה בקייבו 0:1

מי יעצור את אינטר? הנראזורי השיגו הערב (שבת) ניצחון שישי ברציפות 0:3 באולימפיקו על לאציו והגדילו זמנית את יתרונם בצמרת לתשע נקודות על פני מילאן ויובנטוס. הקבוצה של ז'וזה מוריניו שוב לא הציגה כדורגל גדול, אך הוכיחה שוב כמה היא טקטית, יעילה ועוקצנית.

כבר בדקה השניה עלתה אינטר ליתרון, כשוולטר סמואל נגח פנימה לאחר הגבהה משמאל של סולי מונטארי. לאציו נכנסה למשחק, לחצה, אך הייתה לא תכליתית. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, הריץ זלאטן איברהימוביץ' את מייקון באגף הימני. המגן הוציא כדור רוחב ומודיבו דיאקיטה הבלם הצרפתי כבש לשערו הוא.

לאציו ניסתה לחזור למשחק במחצית השניה, אך איברהימוביץ' נגח פנימה לאחר כדור חופשי וסגר עניין. עד לסיום הספיק השופט לפסול שער של אלכסנדר קולארוב המקומי. לאציו מסיימת משחק רביעי ללא ניצחון, והיא ממשיכה לאבד גובה מאז אותו הפסד בדרבי.

קייבו - רומא 1:0

במשחק שפתח את המחזור ה-15 אירחה העולה החדשה והאחרונה בטבלה, קייבו, את רומא המתאוששת והפסידה לה 1:0. הקבוצה מהבירה השיגה ניצחון רביעי רצוף בליגה וחמישי בכל המפעלים, לאחר שב-11 המחזורים הראשונים של הליגה השיגה שני ניצחונות בלבד.

רומא חסרה את מירקו ווצ'יניץ', רוברטו אקווילני, כריסטיאן פאנוצ'י ודויד פיזארו, ופתחה בהתקפה על שער קייבו, אך לא היתה מדויקת. בדקה ה-23 נגח ז'וליו באפטיסטה ממרכז הרחבה מעל השער. בדקה ה-25 בעט מתיאו בריגי מקרוב, לאחר רוחב של ז'רמי מנז אך שוער קייבו הדף. במחצית השנייה המשיכה רומא לתקוף, ובדקה ה-69 זה השתלם: דניאלה דה רוסי הכניס כדור למנז הפעלתן בצד ימין של הרחבה, והצרפתי כבש בבעיטה לפינה הרחוקה. בדקה ה-85 קיבל מתיאו בריגי כרטיס צהוב שני אחרי עבירה קשה והורחק. עד לסיום לא הצליחה קייבו לנצל את היתרון המספרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully