וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: השקט שאחרי הסערה

לאחר משחק העונה בו ניצחה באיירן את הופנהיים, נמשך המחזור ה-16 בעצלתיים. לברקוזן חזרה לנצח ב-1:3 על גלאדבך, שאלקה - הרטה 0:1

אחרי שנרגעו הרוחות ממשחק העונה, בו ניצחה באיירן מינכן 1:2 את הופנהיים משער בתוספת הזמן של לוקה טוני, נמשך הערב (שבת) המחזור ה-16 בבונדסליגה הגרמנית. בניגוד לכמויות הקבועות שמספקת הליגה הזו, הפעם המשחקים התנהלו יחסית על מי מנוחות, כולל תוצאת תיקו מאופסת (דורטמונד בבילפלד).

באייר לברקוזן התאוששה משני הפסדיה האחרונים, עם ניצחון 1:3 בחוץ על בורוסיה מנשנגלאדבך, בהרכבה פתחו גל אלברמן ורוברטו קולאוטי, שנשרה למקום האחרון. הרטה ברלין איבדה אפשרות לצמצם את הפער מהפסגה לנקודה, אחרי הפסד 1:0 בגלזנקירשן מול שאלקה. ברמן המשיכה בעונה המסויטת שלה, עם הפסד 1:0 בקרלסרוהה.

בורוסיה מנשנגלאדבך - באייר לברקוזן 3:1

לאחר שני הפסדים רצופים שפגמו מאוד בכוונות האליפות של לברקוזן, בטוחים היו המאמן ברונו לבאדיה והמנהל הספורטיבי רודי פלר שקבוצתם תחזור לנצח מול השכנה מנשנגלאדבך, הממוקמת מתחת לקו האדום. והם צדקו. רוברטו קולאוטי (90 דקות) וגל אלברמן (45 דקות) פתחו בהרכב המארחים, וכבר בדקה הראשונה הגבהה של הקשר מצאה את ראשו של קולאוטי, שנגח לקורה של רנה אדלר.

בצד השני היו הרבה יותר מדויקים ובשתי מתפרצות כבשו פעמיים, מרגלי החלוץ סטפן קיסלינג (25 ו-37). קיסלינג עבר לאגף המבשלים בדקה ה-54, אז סידר לפטריק הלמס את שערו ה-12 העונה. טוני ינטשקה בן ה-18, במשחקו הראשון בהרכב כבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-63 וצימק את התוצאה. ההפסד מחזיר את גלאדבך למקום אותו היא מכירה טוב מדי העונה - המקום האחרון.

שאלקה - הרטה ברלין 0:1

הרטה ברלין, השלישית ערב המחזור, קיוותה להמשיך את התקופה הטובה שלה מהליגה ולשכוח את משחק ההפסד באופ"א. שאלקה גם היא הפסידה באופ"א, אבל אצלה המצב הולך ונהיה קשה מרגע לרגע ומעמדו של המאמן פרד רוטן כבר לא כל כך יציב.

קווין קוראני, כהרגלו בתקופה האחרונה, החמיץ הזדמנות טובה בפתיחה והוחלף במחצית. גם בלעדיו שאלקה שלטה במגרש והשיגה את השער המיוחל בדקה ה-65, כשג'ראלד אסמואה נגח מקרוב את הראשון שלו העונה. הרטה יורדת למקום הרביעי, מרחק 4 נקודות משתי הראשונות, בעוד שאלקה שישית.

קרלסרוהה - ורדר ברמן 0:1

נישאת על גלי החמישייה שכבשה לרשתה של פרנפקפורט, הגיעה ורדר ברמן למגרשה של נועלת הטבלה בשאיפה להשיג עוד ניצחון ולהתקרב למקומות המובילים לאירופה. הירוקים הופתעו על ידי קרלסרוהה במשחק קשוח ושווה כוחות, ובסופו של דבר הייתה זו המארחת שחגגה ניצחון גדול ושלוש נקודות יקרות למאבקי התחתית. סטפן באק כבש את שער הניצחון בדקה ה-83 והעניק לקרלסרוהה ניצחון ראשון זה תשעה משחקים. קלאודיו פיזארו הורחק בדקת הסיום של המשחק, אשר בעקבותיו עלתה המארחת מעל לקו האדום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ארמיניה בילפלד - בורוסיה דורטמונד 0:0

דורטמונד השישית לא ממש אוהבת את המגרש בבילפלד, שם לא ניצחה מאז אוקטובר 1999. "דיברנו על כך עם השחקנים ואנחנו מסוגלים להתמודד עם זה", אמר יורגן קלופ. לדורטמונד היו ההזדמנויות שלה להכריע את המשחק, אבל דווקא יריבתה הייתה קרובה יותר, עם כדור של מיאטוביץ' לקורה. בסופו של דבר תוצאת תיקו מאכזבת, שמותירה את דורטמונד עם מאזן עלוב בבילפלד.

אנרגי קוטבוס - שטוטגרט 3:0
לשטוטגרט: רוברטו הילברט (4), יאן סימאק (63), סמי חדירה (68)

איינטרכט פרנקפורט - בוכום 0:4
לפרנקפורט: ניקולס ליברופולוס (7 בפנדל ו-43), מרקוס שטיינהופר (62), מרקו רוס (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully