וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה ורונאלדיניו לא מבינים אחד את השני

בראיון לגאזטה דלו ספורט, גילה קאקה שהוא והקבוצה עדיין לא התרגלו לשחקן שהגיע מברצלונה. להגעת בקהאם הוא מצפה בכיליון עיניים

קשר מילאן קאקה, שלא ניצחה כבר ארבעה משחקים בכל המסגרות, סיפר כי הקבוצה מתקשה להסתגל לשינויים הטקטיים שנדרשו עם הגעתו של רונאלדיניו.

"רוני התאקלם מצוין, והוא עוזר לנו", החמיא קאקה לבן ארצו, שהגיע מברצלונה בקיץ וכבש כבר שבעה שערים בליגה. הברזילאי, שלא נמצא בכושר טוב לאחרונה, ציין כי חלק מהבעיה היא שהוא נדרש לעשות יותר הגנה. "קודם לכן, אני וסיידורף שיחקנו מאחורי אינזאגי. עם רונאלדיניו, הקבוצה נאלצה לשנות את המערך ואנחנו צריכים להתרגל לכך". קאקה משחק עם רונאלדיניו בנבחרת ברזיל, אך לטענתו קיים שוני בין שתי הקבוצות: "המשחק בנבחרת זה לא אותו דבר. זו שאלה של הבנה, וכרגע היא חסרה".

הפליימייקר הוסיף כי הוא נאלץ לעיתים להקריב את עצמו למען הקבוצה. "אני מנסה להתאים את עצמי מבחינה טקטית, ואני מוצא את עצמי קרוב יותר לקשרים", הסביר. "אני מעדיף לשחק קרוב יותר לחלוצים, אבל אני מבין את הצרכים של הקבוצה. אנשים מצפים ממני לגולים ובישולים. כשזה לא קורה אני חוטף ביקורת".

מאמנו, קרלו אנצ'לוטי, אמר כי הוא לא מבין מה הבעיה של אוהדי מילאן: "הקבוצה עדיין מבוססת על קאקה", אמר. "הוא משחק קצת יותר מאחור, ובגלל זה הוא כובש פחות, אבל זה מה שביקשתי ממנו, ואני מרוצה מהמשחק שלו העונה".

קאקה ציין כי הוא מצפה בקוצר רוח להגעתו של דיוויד בקהאם בינואר. "הוא יסייע לנו להשיג את המטרות שלנו העונה", אמר. "אולי הוא יתאהב במילאן וישאר שנים רבות, במקום רק חודשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully