וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרסון משחק אצל פרגוסון וחולם על מוריניו

הקשר הברזילאי הצעיר מככב במנצ'סטר יונייטד, אבל מפנטז על מילאנו. "אני אוהב את אינטר, והחלום שלי הוא להתאמן אצל מוריניו"

בתקופתו של ז'וזה מוריניו באנגליה, הוא נחשב לאחד מיריביו המרים של מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון. אם כך, סר אלכס ודאי לא ישמח לשמוע על רצונו של הקשר אנדרסון, אחד השחקנים המוערכים על ידו ביונייטד, לשחק אצל הפורטוגלי באינטר.

"אני חושב לשחק בעתיד באיטליה", אמר אנדרסון בן ה-20 ל"טוטוספורט" האיטלקי, שהעניק לו את תואר נער הזהב של 2008. "הכדורגל האיטלקי הוא הטוב בעולם והאינטילגנטי מכולם. כל שחקן רוצה לשחק בסרייה אה. אני מאוד אוהב את אינטר, עוד מהימים שרונאלדו שיחק שם, והחלום שלי הוא להיות מאומן על ידי מוריניו". עכשיו נותר רק לחכות לתגובתו של המנג'ר הסקוטי.

בינתיים, בהגרלת חצי גמר גביע הליגה נקבע שמנצ'סטר יונייטד תפגוש את דרבי קאונטי מליגת המשנה. המשחק הראשון ייערך בפרייד פארק של דרבי, ב-5 בינואר, והגומלין שבועיים מאוחר יותר. בחצי הגמר השני תפגוש טוטנהאם את בארנלי מהליגה השנייה, כשהמשחק הראשון יתקיים בווייט הארט ליין.

אלן קרבישלי מעוניין לאמן את סנדרלנד

בורסת השמות בעניין מאמנה החדש של סנדרלנד ממשיכה לעלות. מאז התפטרותו של רוי קין מתפקידו, הועלו שמותיהם של סאם אלרדייס, גורדון סטראכן, דייויד אולירי, התייר המתמיד אברהם גרנט ופיל בראון.

בהאל סיטי מיהרו לשלול את האפשרות שפיל בראון יעבור לאמן את החתולים השחורים. "אם אנשים יגידו שאני מתחתן עם הדוגמנית אל מקפירסון, זה אומר שזה באמת יקרה?", תהה יושב ראש האל, פול דאפן, "ברור שלא. אבל האמת היא שיש יותר סיכוי שדבר כזה יקרה, מאשר שפיל בראון יאמן את סנדרלנד".

עכשיו הגיע תורו של אלן קרבישלי, מנג'ר ווסטהאם וצ'רלטון לשעבר, לקשר עצמו למשרה הפנויה והנחשקת, כך מסתבר, שמציעה סנדרלנד. "אני מאמן בפרמייר ליג כבר 10 שנים ורוצה להישאר כזה", אמר המנג'ר בן ה-51. "אנשים חושבים שאלן קרבישלי המשעמם יכול להוביל קבוצות למקום העשירי מקסימום, אבל יש מספיק קבוצות שמייחלות למקום הזה. אני מאמין שהיו"ר נייל קווין יקח את הזמן ויחליט נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully