וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה את הכח עמידר רמת גן 0:1

בני יהודה חיפשה ניצחון שלישי ברציפות אחרי החגיגה בשבוע שעבר על מכבי והתאפקה 86 דקות עד שגלבאן ניצח 0:1 את הכח. דהאן הורחק

החגיגה בשבוע שעבר על מכבי תל אביב וההתקפה המצוינת שהציגה הקבוצה הביאה את האוהדים של בני יהודה להגיע בהמוניהם לאיצטדיון וינטר לראות מקרוב את ההצגה הכי טובה בעיר. אז עם הצגה קצת פחות טובה הערב (שבת) זה נגמר רק ב-0:1 על הכח עמידר רמת גן, אך עם הרבה תקוות להמשך.

משחק רע לכל אורכו לצד יכולת חלשה של התקפת הזהובים גרמה להם לחשוב שהנה הולכים הביתה עם נקודה מסכנה נגד הקבוצה החלשה ביותר בליגה. אך אז הגיע פדרו גלבאן המצוין, שניצל התקפה מתפרצת כדי לסבך עוד יותר את הסגולים, שסופגים כעת את הפסדם הרביעי ברציפות.

עם סגל דל כישרון ויכולת, הכח לא הגיעה להזדמנויות במהלך המחצית הראשונה, אך בני יהודה לא ממש ניצלה את זה ולא חיפשה מספיק את השער. גם בהזדמנויות המעטות שהיו לה, שחקניה פספסו. במחצית השנייה דווקא הכח השתדרגה מעט ביכולת, אך כאמור ניצלה את תמימותה לטובת המתפרצת בכתום שהסתיימה בשער ובניצחון שלישי ברציפות.

מהלך המשחק

דקה 21 - ההזדמנות הרצינית הראשונה הגיעה אחרי איבוד כדור של ישראל ראש, שאיפשר למהראן ראדי לשחרר כדור חזק שנהדף היטב על ידי ניל אברבנל.

דקה 41 - בני יהודה המשיכה להיות מסוכנת קצת יותר מיריבתה כשאסי בלדוט נגח מקרוב כדור שהורחק על ידי אביב חדד שעמד ליד קו השער.

דקה 49 - הכח עלתה למחצית השנייה ערנית יותר כשבני חדד הרים לאיתן טיבי, שניסה את מזלו עם מספרת וכמעט מצא את השער.

דקה 80 - דודו דהאן, מנג'ר הכח, שיחרר מילים מיותרות לשופט לירן וקסברגר ונשלח ליציע כעונש.

דקה 86 - גול! הכח סבלה ממתפרצת שבאה מהאגף הימני, כשפדרו גלבאן קיבל כדור והמשיך עם בעיטה מארבעה מטרים פנימה, 0:1 לבני יהודה.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ניל אברבנל, קן ג'אמה, ישראל ראש, אביב חדד, חיים פונטרמולי, בני חדד (גל לוי 74), איתן טיבי, עידן וייצמן, אמיר אבו עראר (ברק בדש 68), עומר רפס (איב ג'ידה 80), קרלוס סבליוס.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ', מהראן ראדי (קובי מויאל 78), תומר חמד, פדרו גלבאן (איבן גארידו 86), אסי בלדוט, אלירן עטר (אלי אברבנל 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully