וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

הקבוצה של איל לחמן רכבה על גבי המומנטום מהתיקו בטדי וגברה 1:2 על מכבי פתח תקוה, משער ניצחון של חמד גנאים בדקה ה-83

בשלושת משחקיו הראשונים של אייל לחמן בסכנין השיג המאמן שהחליף את פרדי דוד ניצחון, הפסד ותיקו, והערב (שבת) רשם עוד ניצחון. סכנין גברה 1:2 על מכבי פתח תקוה, שמצידה מציינת כבר משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, זאת לאחר פתיחת עונה נהדרת ומפתיעה.

המקומיים היו טובים יותר עם פתיחת המשחק והגיעו למספר מצבים, במיוחד בזכות יכולת טובה של הברזילאי מייקון דוס סנטוס. החלוץ הרבה להחמיץ, כמו גם שותפו לחוד אובודו אוקוצ'ה, אבל לסכנין היה הערב את חמד גנאים. הקשר הצעיר סידר את היתרון לסכנין בכדור חופשי בדקה ה-53, שחדר פנימה הודות לנגיעה של הבלם האורח בובאן גרנצ'רוב. בדקה ה-83 עשה זאת גנאים ללא כל עזרה, עם כדור חופשי מסובב שנכנס פנימה.

המלאבסים המשיכו בכושרם הירוד מהתקופה האחרונה ונראה כי איבדו את הנחישות שאפיינה אותם בפתיחת העונה. חניכיו של גיא עזורי הגיעו אמנם למספר מצבים נהדרים, אבל מצאו את הרשת רק משער של גרנצ'רוב, שכיפר על השער העצמי והשווה בדקה ה-68. ללא ליאור אסולין החולה ההתקפה של האורחים נראתה עוד יותר חלשה משהתרגלנו במחזורים האחרונים. לעזורי יש עוד הרבה עבודה עם קבוצתו, סכנין ולחמן עם הפנים קדימה.

מהלך המשחק

דקה 7: בעיטה של מייקון דוס סנטוס מחוץ לרחבה, חלפה סמוך לשערו של אוהד כהן.

דקה 31: מהראן אבו ריא הגביה כדור לרחבה ואוקוצ'ה נגח ממצב קורץ מעל שערו של אוהד כהן.

דקה 45: בסטיאניני מסר לבוקסנבוים שהקשית כדור שעשה דרכו אל הרשת, אבל אבו ריא במספרת הציל מקו השער והוריד את הקבוצות בתיקו מאופס למחצית.

דקה 53: גול! כדור חופשי של חמד גנאים פגע דווקא בראשו של הבלם האורח גרנצ'רוב, שנגח לשערו הוא. 0:1 לסכנין

דקה 62: עוד כדור טוב הגיע לראשו של אוקוצ'ה, אבל החלוץ נגח לקורה ודוס סנטוס פיספס גם את הריבאונד.

דקה 68: גול! בובאן גרנצ'רוב כיפר על השער העצמי והכניע הפעם את הכהן הנכון בנגיחה מדויקת. 1:1

דקה 83: גול! כדור חופשי מסובב של חאמד גנאים המקומי מצא את אוהד כהן לא מוכן וחדר פנימה. 1:2 לסכנין

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים (מהראן אבו ריא, 8), חיים בנון, חאלד חלאילה, חאמד גנאים, יחיאל צגאי (איתן עזריה, 67), מייקון דוס סנטוס, אובודו אוקוצ'ה.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; נאור פסר, בובאן גרנצ'ארוב, ניצן דמארי (סולי צמח, 22), קובי גנון; סירמאנה דמבלה, רועי בקל, עומר בוקסנבוים, עומר דמארי; רוביל סרסור (דליבור סטבנוביץ', 46), פבלו בסטיאניני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully