וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה לא מוותרת על אליפות החורף

באיירן מינכן ניצחה את הסינדרלה הופנהיים 1:2 משער ניצחון של לוקה טוני בתוספת הזמן, ונצמדה אליה בראשות הטבלה לקראת הפגרה

בסיומו של הערב הזה ב"אליאנז ארינה" אפשר היה להבין את הביקוש המטורף לכרטיסים, ואת הבהלה סביב משחק העונה בבונדסליגה. צריך לזכור, בעוד שבוע הגרמנים יוצאים לפגרת החורף שלהם, והמשחק שרובם ירצו לזכור בלילות הגעגועים העזים לכדורגל - הוא הניצחון של באיירן מינכן על הופנהיים 1:2.

וזה לא שבאיירן אחראית לעובדה הזאת. זה לא פחות בגלל הופנהיים, הסינדרלה של הבונדסליגה. כל מי שהוא לא אוהד של באיירן מינכן היה מוסיף לה לפחות נקודה אחת בטבלה על התצוגה הנפלאה באליאנז ארינה, במיוחד לאור העובדה שהיא הובילה 0:1 משער של ודאד איביסביץ', וכמעט עלתה ל-1:2 בזכות הבוסני הזה בדקה ה-87. זה נגמר בשער ניצחון של חלוץ גדול אחר, לוקה טוני, ועוד שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כשבתווך, פצצה של פיליפ להאם לחיבורים בדקה ה-60 - מה צריך יותר מזה?

מהלך המשחק

האורחים מהופנהיים השיגו את ההזדמנות הראשונה במשחק, כשאובאסי הוציא מתפרצת ושלח כדור עומק לדמבה בה, שמצא את עצמו מול השער אבל בעט חלש. ההזדמנות הראשונה של באיירן מינכן הגיעה בדקה ה-11 עם התקפה מתפרצת משלה, כאשר זה רוברטו קיבל כדור בצד שמאל והמשיך במסירת רוחב ללוקה טוני, שפרץ לרחבה מצד שמאל ובעט לרשת החיצונית.

לוקה טוני השיג מצב מסוכן נוסף בדקה ה-42, כאשר הוא התרומם להגבהה מול שוער הופנהיים דניאל האס, ששמט את הכדור. טוני ניסה להשתלט עליו, אבל הופל. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו עבירה של האס על טוני, אבל בפועל השופט התעלם.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-50. דמבה בה התחיל את ההתקפה, ומסר ימינה לטוביאס וייס, שהמשיך במסירת רוחב לסקורר ודאד איביסביץ'. הבוסני עמד במנרכז הרחבה, הספיק לכוון והכניע את רנסינג כדי להעלות את הופנהיים ל-0:1. קרלוס אדוארדו הגיע לעוד שני מצבים בארבע הדקות הבאות, ובאיירן יכלה רק לברך על כך שלא ספגה את השער השני.

שער השיוויון של באיירן מינכן הגיע בדקה ה-60, במבצע אישי של פיליפ להאם. שחקן נבחרת גרמניה קיבל כדור בצד שמאל, במרחק של כ-35 מטרים מהשער. הוא פתח בריצה מטורפת קדימה, חתך לכיוון המרכז, עד שהגיע לאיזור קו ה-16 ושיחרר טיל לחיבורים, כדי להשוות ל-1:1. השער הגדול של המשחק היה יכול להירשם בדקה ה-87, אבל רנסינג מנע זאת מסלירוביץ', ורשם במקום את ההצלה הגדולה של המשחק.

ובשביל הסיום, משחק כל כך דרמטי הביא לסיום דרמטי בריבוע. ההגנה של הופנהיים, שתיפקדה כל כך יפה לאורך 90 דקות, פישלה דווקא בתוספת הזמן, ואיפשרה למירוסלב קלוסה לפרגן ללוקה טוני, כאשר האיטלקי כבש שתי דקות בתוך תוספת הזמן את שערו השמיני העונה, שקבע 1:2 לבאיירן מינכן במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully