וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפעם נפקח היטב על ארמסטרונג"

שרת הבריאות בצרפת, רוזלין בשלו, ממשיכה לשלוח רמזים לרוכב האגדי לגבי קבלת הפנים שמחכה לו בחזרתו לטור דה פראנס

שרת הבריאות הצרפתית, רוזלין בשלו, מצהירה כי הפעם לאנס ארמסטרונג יזכה למעקב צמוד בניסיונו לזכות בפעם השמינית בטור דה פראנס. הרוכב האמריקאי בן ה-37, שמחזיק בשיא של שבע זכיות במירוץ היוקרתי, מעולם לא נתפס משתמש בחומרים אסורים, אך אינו זוכה לאהדה גדולה בצרפת. ההצהרה של השרה ממשיכה את המגמה בצרפת, שלא מתכוונת להעניק לאמריקאי קבלת פנים חמה, כשגם אחד ממארגני הטור אמר לא מזמן כי "אי אפשר להגיד שזה לא מביך שהוא חוזר, לנוכח העבר המורכב שלו".

"הוא יתקבל תחת הבדיקות הקפדניות הרגילות של הרשות למלחמה בחומרים אסורים", אמרה השרה, "ואני יכולה להבטיח באופן אישי - הפעם הוא יזכה למעקב צמוד". אגב, אין זו הפעם הראשונה שהשרה יוצאת בהצהרה פרובוקטיבית, כשבעבר כבר אמרה כי בכל פעם שישרקו בוז בזמן ההמנון הצרפתי יש לבטל כליל את המשחק ועל השחקנים לרדת מהדשא.

ארמסטרונג, שירכב השנה לראשונה בג'ירו ד'איטליה, כבר הודיע בעבר ש"יש לי יחסים מורכבים עם צרפת" ואמר שהטינה נגדו במדינה עלולה לגרום לו לא לחזור למירוץ אחרי שלוש שנות היעדרות. "צרפת אינה מלאה בשונאים", אמר ארמסטרונג, "זה ענף ספורט פופולרי מאוד, ותמיד יהיו אנשים שיהיו נגדך. אני זוכר גם פעם אחת שנכנסתי למסעדה, וכל האנשים במקום נעמדו ומחאו לי כפיים ודרשו ממני לחזור לטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully