וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין, לא חשוב איזה, די מרוצה

מרטין אוניל מרוצה מהבכורה של דלפונסו (17) בהפסד הוילה לז'ילינה: "שיחק מעולה". מרטין יול מבסוט מניצחון המבורג בפראג: "ניצחנו יריבה חזקה"

בית ו' בגביע אופ"א הוא אחד הבתים המסקרנים במפעל, והדרמה בו נשמרת עד המחזור האחרון. זהו גם בית יוקרתי מאוד. המוליכה אייאקס אמסטרדם זכתה בעבר ארבע פעמים בגביע אירופה לאלופות, השנייה, אסטון וילה זכתה בו ב-1982 והשלישית המבורג הניפה את התואר ב-1983. אכן יוקרתי. לשלוש הקבוצות שש נקודות, והן הבטיחו את עלייתן לשלב הבא, אך זהות המוליכה תיוודע רק בתום המחזור הרביעי והאחרון של שלב הבתים.

אסטון וילה הובכה אמש בגביע אופ"א, כשנוצחה בביתה 2:1 על ידי ז'ילינה. אוהדי הוילה ניסו להתנחם בשער שכבש לזכות קבוצתם ניית'ן דלפונסו בן ה-17. "זה היה נחמד לכבוש בהופעת הבכורה שלי בהרכב", אמר הילד, "המשחק היה מהיר ופיסי ונהנתי. חבל מאוד שלא ניצחנו".

המאמן מרטין אוניל לא היה מרוצה מההפסד, אבל אם יסיים שלישי בית לא יהיה זה נורא עבורו. במצב שכזה, וילה תארח את שלב הנוקאאוט שייערך ב-18 או ב-19 בפברואר, ותימנע מנסיעות לפני משחקה החשוב מול צ'לסי. "זו היתה הזדמנות טובה לכמה משחקננו לשחק", אמר אוניל, "זה רעיון הרוטציה". לגבי יכולתו של דלפונסו אמר אוניל: "אני חושב שהוא שיחק מעולה, זו היתה הופעת בכורה יוצאת מן הכלל. אני לא רוצה להלחיץ אותו יותר מדי, אבל נדמה לי שהוא כבר דופק בדלת".

המבורג, שניצחה בחוץ את סלביה פראג 0:2, תארח במחזור הנעילה את אסטון וילה, והמאמן מרטין יול היה מרוצה ממה שראה. "ניצחנו יריבה חזקה, היינו טובים ואפשרנו להם להגיע רק למצב אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully