וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה ששינתה את ההיסטוריה

רונאלדו מגלה כי כמעט חתם בארסנל לפני שעבר ליונייטד: "נפגשתי שלוש פעמים עם ונגר, היינו סנטימטר מחתימה". אלרדייס מועמד לסנדרלנד

שחקן השנה באירופה, כריסטיאנו רונאלדו, סיפר כי היה קרוב מאוד לחתימה בארסנל בטרם הצטרף למנצ'סטר יונייטד ב-2003. הפורטוגלי אף סיפר על ההערכה הגדולה שהוא רוחש למנג'ר התותחנים ארסן ונגר. "נפגשתי עם ארסן שלוש פעמים, פעם אחת מהן היתתה עם אפילו עם אמא שלי, שבאה לשמוע מה יש לו להציע לנו", סיפר רונאלדו. בסופו של דבר ההצעה של היונייטד, 12.2 מיליון ליש"ט, הייתה גבוהה פי שלושה מזו שהציעה ארסנל, בהחלטה שיכולה הייתה לשנות את גורלן של שתי הקבוצות בשנים האחרונות.

"היינו מאוד קרובים לחתימה, הכל כמעט היה סגור, באמת, היינו סנטימטר מחתימה", סיפר רונאלדו, "ונגר נותר אדם שיש לי כלפיו הערכה גדולה, ואין ספק שהוא איש כדורגל אינטליגנטי מאוד. אמי מרגישה את אותו הדבר. כשרק עברתי לאנגליה והיא ראתה משחק מהפרמיירליג, היא ראתה אותו על המשחק וצעקה 'היי, אני מכירה את האיש הזה, אני מחבבת אותו'".

"סוכנו חורחה מנדס מספר על ההחלטה: "כשהוא עזב את ספורטינג ליסבון כל העולם רצה אותו, יובה, ריאל, ברצלונה. בסוף היונייטד הציעו הכי הרבה כסף, וזכו".

סם אלרדייס מועמד לאימון סנדרלנד

יו"ר סנדרלנד וחלוץ העבר של הקבוצה, ניאל קווין, מחפש מאמן חדש לקבוצה, אחרי התפטרותו של רוי קין. קין בן ה-37 עזב את סנדרלנד אחרי 27 חודשי אימון, וב-BBC מדווחים כי המועמד המוביל לרשת אותו הוא מאמן ניוקאסל ובולטון לשעבר, סם אלרדייס. גם שמו של מאמן ווסטהאם לשעבר אלן קרבישלי ומאמן נבחרת אנגליה לשעבר סטיב מקלארן, הופרחו לאוויר.

"ברור שאנחנו מחפשים מישהו שייכנס לנעליו של רוי, ויש כמה מועמדים", התייחס קווין לשמועות, "החיפוש החל". קווין התייחס להתפטרותו של קין. "הכל נאמר ונעשה, ודיברנו על זה כבר, המועדון הזה הוא לא של רוי קין או ניאל קווין. אולי זה קשור לאוהדים, ובל מקרה המועדון הוא הדבר הגדול".

קין התפטר לאחר שסנדרלנד הפסידה חמישה מתוך ששת משחקיה והידרדרה למקום ה-18 בפרמיירליג. אחרי שהובסה 4:1 בבולטון, קין והנהלת סנדרלנד שוחחו ארוכות, ושחקנה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד התפטר. אלרדייס מחוסר עבודה מאז עזב את ניוקאסל בינואר 2008, ואילו קרבישלי עזב את ווסטהאם בספטמבר 2008. עתה יש סיכוי שאחד מהם יחזור לדרוך על הקווים.

אדאמס: "דייויד ג'יימס שוער נהדר, ואני מאמין בו"

שוב היא הוליכה ושוב יצאה כשידה על התחתונה. בשבוע שעבר איבדה פורטסמות יתרון שני שערים במשחק הבית מול מילאן, וגם אתמול פורטסמות הוליכה 1:2 מול וולפסבורג בגרמניה, אך לא ידעה לשמור על היתרון ונוצחה בביתה 3:2 במסגרת בית ה' של גביע אופ"א. ההפסד סתם את הגולל על סכויי ההעפלה לשלב הבא, והמאמן טוני אדאמס לא הסתיר את תסכולו.

"אני מאוכזב, ביצענו טעויות, אבל וולפסבורג קבוצה טובה מאוד והיא בכושר", סיכם אדאמס. "הם ישבו מאחור וחיכו לנו, ועקצו על כל איבוד כדור. אני לוקח גם דברים חיוביים מהמשחק, כי היו דקות בהן היינו חדים ויצרנו הזדמנויות. אם הכדור החופשי של ניקו קראנצ'ר לא היה פוגע בקורה אלא היה נכנס, מי יודע...".

אדאמס התייחס גם ליכולתו הרעה של השוער דייויד ג'יימס, לו חלק בהפסד, ואמר: "דייויד שוער נהדר, אני מאמין בו ואוהב אותו מאוד, הוא מנוסה מאוד ואין משהו שאני יכול לומר לו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully