וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון עברה את מבחן אשדוד

הבנות של אורנה אוסטפלד ניצחו את השנייה ערב המחזור, 70:76 וחלפו על פניה בטבלה. רמת חן נותרה בפסגה בזכות 85:91 על בני יהודה

המחזור השמיני בליגת העל לנשים עמד בסימן משחק הצמרת הערב (חמישי) באשדוד, בין המארחת מהמקום השני בטבלה לרמת השרון השלישית. בסופו של יום הייתה זו אלקטרה רמת השרון שהשיגה ניצחון חוץ חשוב, 70:76 וחלפה על פני יריבתה בטבלה.

הראשונה רמת חן ניצחה 85:91 את בני יהודה והתאוששה מההפסד לרמלה במחזור הקודם. האלופה עצמה ניצחה שוב, הפעם בנתניה, 62:69, ומחזיקה במאזן 2-6, בדיוק כמו רמת השרון, אשדוד ובנות השרון, שגברה לאחר הארכה על הפועל תל אביב, 83:91.

מכבי אשדוד - אלקטרה רמת השרון 76:70

קרב הצמרת הפגיש בין השנייה לשלישית, כששתי הקבוצות יודעות שניצחון יעלה אותן למקום הראשון. לאורך המחצית הראשונה התנהל מאבק צמוד, כשאף קבוצה לא ממש מצליחה לברוח לרעותה. במחצית הייתה זו הקבוצה של אורנה אוסטפלד שתפסה את ההולכה, עם 38:39.

אשדוד אשר החלה הערב ברצף משחקים מתיש הכולל את רמת השרון, רמלה ורמת חן, נשארה צמודה לרמת השרון גם כשזו איימה לברוח ברבע השלישי, אבל דווקא ברגעי ההכרעה שחקניותיה של דליה בושינסקי לקחו החלטות לא נכונות ואיבדו את המשחק. אבוני הופמן הובילה את רמת השרון לניצחון עם 21 נקודות, בעוד ארין פיליפס תורמת 18, ג'יה פרקינס המתקבקת 13 ומירב דורי 12. אצל המפסידות הייתה זו תמרה מור עם משחק מצוין ו-25 נקודות אישיות, בעוד ג'ניפר האמרפי קלעה 13 וקרין אגסי הוסיפה 11.

בני יהודה - מכבי רמת חן 91:85

הקבוצה משכונת התקווה סובלת מרוטציה קצרה ומתקשה ללא הזרה קנדיס פיוטרל. המוליכה רמת חן ספגה את הפסד הליגה הראשון שלה העונה מול רמלה, והקשיים של בני יהודה באו לה בדיוק בזמן. השחקניות של עדני דגן התקשו לבטא את פער האיכויות בין הקבוצות ואף נקלעו לפיגור 64:62 בתום הרבע השלישי, אך התעלות ברבע האחרון הספיקה לניצחון שביעי העונה. רמת חן שומרת על מקומה בראשות הליגה, הרבה בזכות משחק מדהים של לטויה פרינגל עם 35 נקודות ו-20 כדורים חוזרים. תמרה ג'יימס הבריקה גם היא עם 28,כשבצד השני קורי צ'יימברס קלעה 32 וריבי גרינבוים 20.

אליצור מכבי נתניה - אליצור רמלה 69:62

רמלה המעודדת מניצחונה ברמת חן ביום שני, התארחה אצל נתניה שגם כן נהנתה במחזור הקודם, לאחר ניצחון על הפועל תל אביב שהיה השני שלה בסך הכל העונה. המארחות נתנו פייט רציני לאלופה ואף הובילו 32:34 במחצית. אלא שבדקות הסיום הייתה ידה של רמלה על העליונה ולאלי רבי התאפשר לסמן וי על שבוע מוצלח עם קבוצתו. אוגורודניקובה הייתה המצטיינת ברמלה, עם 27 נקודות ו-4 מ-4 מחוץ לקשת. טאן ווייט עזרה לה עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים. 20 נקודות של נטשה בראקט לא הספיקו לנתניה.

הפועל תל אביב - בנות השרון 91:83 (לאחר הארכה)

האדומות קיבלו תוספת לרוטציה בדמותה של ענבר וקסמן, אבל טור הניצחונות עדיין נותר עומד על אחד. בנות השרון יצרו פער של 13 נקודות בתום המחצית, אולם התקשו לשמור עליו ונאלצו ללכת להארכה, לאחר 74:74 לאחר 40 דקות. בהארכה אזל כוחן של המארחות, אותן הובילה אלכס אנדרסון עם 26 נקודות, והשרוניות השיגו בסופה את ניצחונן השישי העונה, תודות לערב גדול של 38 נקודות ו-11 ריבאונדים של שארדיי יוסטון.

אליצור חולון - מתנ"ס תל כביר 74:112

תל כביר ממשיכה לשמש בשר התותחים של הליגה. אתמול (רביעי) היה זה תורן של הבנות מחולון לחגוג ולרשום ניצחון רביעי בשמונה משחקים. איאנה ווקר הובילה את חולון לניצחון הקליל עם 24 נקודות, שירן צעירי תרמה 19 ואדווינה בראון הוסיפה 18 משלה. דומיניק קרטר קלעה 22 למפסידות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully