וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא עונה

זה היה אמור להיות משחק העונה, אך מצבן של מכבי ת"א ובית"ר ירושלים לא ממש מאפשר זאת. שתי הקבוצות שנמצאות במשבר עמוק זקוקות לניצחון, אך תסיימנה בתיקו

משחק מספר 57: מכבי ת"א – בית"ר ירושלים 2.5, 2.5, 2.2

משחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, גם אם השתיים לא נמצאות בחלק העליון של הטבלה, חייב לספק הרבה מאוד עניין, דווקא בגלל המצב הקשה של שתי הקבוצות. שתי הקבוצות, שהחזיקו ביומרות רבות מאוד ערב פתיחת העונה להילחם בצמרת, מוצאות את עצמן נאבקות בינן לבין עצמן בחלק התחתון של הטבלה.

בית"ר ירושלים מדורגת שישית ויצאה מאוד מאוכזבת במחזור האחרון מטדי, כשהיא עדיין לא משיגה ולו ניצחון ביתי אחד בכל משחקיה שם עד עכשיו. האחראית לאכזבה היא בני סכנין, שכפתה עליה 0:0 שמיקם את הדאבליסטית במקום השישי עם 16 נקודות בלבד, כשבמאזן שלה ארבעה ניצחונות בלבד, שש תוצאות תיקו ושני הפסדים.

במכבי תל אביב המצב מסובך הרבה יותר. מי שחשב שהגאולה תגיע מכך שאבי נמני יעמוד על הקווים, גילה להפתעתו שהמצב יכול להיות חמור הרבה יותר. הצהובים מדורגים נכון לעכשיו רק במקום השמיני כשברשותם 13 נקודות בלבד ומאזן עלוב של שלושה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים.

בית"ר מגיעה כאמור למשחק אחרי התיקו נגד סכנין, עוד קודם לכן היא סיימה ב-1:1 מול מכבי פתח תקווה, את מכבי נתניה היא ניצחה אמנם 1:2 ועוד קודם לכן את בני יהודה 0:3 אך תחילת המשבר היה עם ההפסד להפועל תל אביב בטדי 2:0 אחרי שני שערים בעשר הדקות האחרונות. מכבי תל אביב מגיעה אחרי הפסד צורם 3:2 לבני יהודה, אחרי שהצהובים כבר פיגרו 3:0 בהפסקה, עוד קודם לכן הם הפסידו בדרבי 2:0 להפועל, סיימו ב-2:2 מול מ.ס. אשדוד אחרי שכבר הובילו 0:2 והניצחון האחרון שלהם הושג לפני כחודש על הפועל פתח תקווה 0:1.

מבחינת מאזן בית-חוץ, הרי שמכבי תל אביב בבלומפילד השיגה שש נקודות בלבד מתוך שישה משחקים וכבשה בביתה רק ארבעה שערים, כמעט הכי גרוע בליגה. בית"ר ירושלים למרבה ההפתעה משחקת טוב יותר בחוץ מאשר בבית והשיגה מחוץ לטדי 13 נקודות (5 בלבד בבית). בית"ר היא גם הכובשת הכמעט מצטיינת (מקום שני) בחוץ, כשהיא כבשה כבר 11 שערים והשיגה ארבעה ניצחונות, תיקו והפסד.

אז מה יהיה במשחק ביניהן? נראה שהשתיים ממש יחששו מהפסד ולכן ישחקו סגור ומבוקר. לכן אנחנו הולכים על תיקו שמספק גם יחס נאה. ההימור: איקס (2.5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully