וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המשחק שמשגע את המדינה

המוליכה הופנהיים מגיעה לאליאנץ ארינה (שישי, 21:30, 5+ לייב), שם מחכה לה האלופה באיירן מינכן. גרמניה בטירוף, כל הכרטיסים אזלו

בגרמניה מתקשים להיזכר בכזה באזז מטורף. כל הכרטיסים כבר אזלו, הצדדים ציחצחו חרבות ושלחו עקיצות בתקשורת - כל מה שנותר הוא לחכות בציפייה דרוכה לדבר האמיתי. האלופה באיירן מינכן תארח מחר (שישי, 21:30, ישיר בספורט 5+ LIVE) את מוליכת הטבלה המפתיעה מהופנהיים, במשחק העונה של 2008/9 בבונדסליגה. המשחק המרכזי של המחזור ה-16 מקבל חשיבות מכרעת, נוכח העובדה ששתי הקבוצות שואפות לצאת לפגרת החורף הארוכה כמוליכות הליגה, כשנותרו עוד שני מחזורים עד בואה.

באיירן התאוששה מפתיחת העונה הרעה ביותר שלה בשלושת העשורים האחרונים, עם שבעה ניצחונות בשמונת משחקי הליגה שקדמו למשחק העונה. הגורם העיקרי לשינוי היה שובו של פרנק ריברי להרכב לאחר פציעה, וחזרתם לכושר של הצמד קלוני - מירוסלב קלוזה ולוקה טוני. הכרטיסים למשחק באליאנץ ארינה אזלו, כאמור, (בבאיירן טענו שגם 150 אלף כרטיסים היו נמכרים במידה והיו מקום) ו-69 אלף צופים יזכו לשבת באיצטדיון.

אני סקרן לראות מה יהיה", אמר הנשיא הבווארי פרנץ בקנבאואר לקראת ההתמודדות. "אני מניח שבאיירן תנצח ותראה להופנהיים מי הבוס". הקפטן מארק ואן בומל דווקא פירגן ליריבה: "הקבוצה שמגיעה מהמקום הראשון תמיד פייבוריטית. עם זאת, אנו מאמינים שננצח כי לאט לאט אנחנו נכנסים לקצב שלנו". הקשר ההולנדי יחזור לסגל של יורגן קלינסמן, כמו גם הבלם מרטין דמיקליס.

הקבוצה המפתיעה של הופנהיים כבר לימדה העונה שאסור לזלזל בה, וגם הפעם לא מפגינה רגשי נחיתות. "אנחנו מגיעים למינכן כדי לנצח, לא כדי לקבל מבט מקרוב על האיצטדיון", אמר החלוץ ודאד איביסביץ'. "בכל שבוע מחדש מוטלת עלינו חובת ההוכחה. אם ננוח על זרי הדפנה, אין ספק שנפסיד". מלך שערי הליגה, שכבש 17 שערים ב-15 מחזורים, נמצא כבר על הכוונת של האלופה. "הוא שחקן שיודע לעשות את העבודה לא רק במתפרצות, אלא גם קטלני ברחבה", החמיא בקנבאואר. "אני לא רואה שום סיבה שהוא לא יעשה זאת גם בבאיירן. דווקא אצלנו יהיו לו יותר הזדמנויות לכבוש".

דיטמר הופ, האיש האחראי יותר מכל להצלחה האדירה של המועדון מהכפר הקטן, משחק עם הקייזר גולף בזמנו הפנוי ואף ציין את באיירן כ"דוגמא עבור כל מועדון בגרמניה". הופ לא יצפה במשחק מהאיצטדיון, מאחר והוא שוהה בחופשה פרטית בפלורידה. המאמן רלף רנגניק ימשיך עם המערך ההתקפי של 4-3-3 שהביא את הופנהיים עד הלום, ומתלבט רק באשר לשחקן השלישי בהתקפה, בין סיאד סליחוביץ' לצ'ינדו אובאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully