וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "בלומפילד יחזור להיות מבצר שלנו"

4.12.2008 / 18:15

אחרי שמכבי ת"א לא ניצחה מאז המחזור הראשון בבית, מקווה המנג'ר סוף סוף לחגוג מול בית"ר, אך מזהיר: "מסוכן להגיד שנוח לפגוש אותם"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

אחרי רצף הכשלונות האחרונים, מכבי תל אביב תנסה לצאת מהבוץ דווקא מול הדאבליסטית, בית"ר ירושלים, שגם היא תגיע למשחק במטרה ברורה לצאת מהמשבר. אצל הצהובים כבר לא מקלים ראש באף קבוצה, אחרי שבשבת האחרונה מכבי הפסידה לבני יהודה, והשבוע הסוער שעבר על הקבוצה מבהיר היטב לאן הולכים כעת.

בינתיים ערכה הקבוצה הערב (חמישי) אימון, בו נטלו חלק כל שחקני הקבוצה, למעט הקשר דן רומן, שעדיין פצוע וערך אימון אישי בצידי המגרש. דור מלול צפוי לחזור להרכב לעמדת המגן הימני במקום יובל שפונגין שאיכזב נגד הזהובים, שרן ייני יפתח כמגן שמאלי. יאניק קאמנאן יפתח כנראה לצידו של הזמבי הצעיר, עמנואל מאיוקה, שיקבל שוב הזדמנות מהצוות המקצועי אחרי השער שכבש.

יוסי שבחון חוזר לסגל ויפתח על הספסל של מכבי תל אביב. נמני תירגל הערב מספר אופציות בהגנה כאשר משה מישאלוב וליאור ז'אן התחלפו ביניהם מידי פעם ונמני עדיין לא החליט באיזו עמדה יפתח כל אחד מהם, אם בקישור האחורי או כבלם.

בניגוד להכנות למשחקים הקודמים, נמני לא יקיים אסיפת וידאו לכל שחקני הקבוצה, אלא יערוך תדרוך וידאו למספר שחקנים מצומצם, כשמונה או תשעה, כאשר בכל פעם יעביר תדריך לחולייה אחרת. מחר יערוך נמני אסיפה טקטית לפני אימון הבוקר של הקבוצה. עד כה נמכרו כ-4,500 כרטיסים, מה שאומר שכבר היום הבטיחו כ-12 אלף צופים את מקומם בבלומפילד בשבת.

נמני: "אנחנו מקבלים את כל הספקולציות בברכה"

אבי נמני, המנג'ר שאולי קצת מצטער על זה שלקח את התפקיד, התייחס למשחק הקשה הקרוב, ואמר: "אנחנו מקבלים בשמחה כל משחק שבא, לא משנה מי היריבה. אנחנו לא נכנסים לפאניקה מכל מה שקורה מסביב. לא ניתן לאף אחד להכתיב לנו את מהלך העניינים, איך לנהוג ואיך לא לנהוג. אנחנו ננהל את העניינים בצורה שנראית לנו, בשקט. אנחנו נחזיר את השחקנים למסלול וכמה שיותר מהר. יש לנו שלושה משחקים עד הפגרה ואני רוצה להוציא את המקסימום מהמשחקים האלה".

נמני גם נשאל האם הוא לא חושב שהבלגאן התקשורתי סביב הקבוצה בשבוע האחרון יפריע לשחקנים בשבת, ואמר: "השחקנים צריכים להתעסק רק במה שקורה על המגרש וזה גם מה שהם יעשו מעתה ואילך. לנו אין שליטה על מה שקורה מסביב, לא על האינטרנט, לא על הטלוויזיה ולא על העיתונים. זה התפקיד שלכם, לכתוב ספקולציות. אנחנו מקבלים את זה בברכה, גם את הביקורת. צריך לדעת גם לעמוד מול ביקורת ולנו יש ראייה לטווח ארוך. כבר אמרתי בפעם הקודמת שאנחנו נראה איפה נהיה בחודש מאי, זה הדבר הכי חשוב מבחינתנו".

נמני גם נשאל על משחק ההגנה ועל רמת המוכנות של שחקני הקו האחורי לקראת בית"ר, ואמר: "אני לא רוצה לעשות הפרדה בין החוליות שבקבוצה. משחק ההגנה מתחיל מהחלוץ וכל מי שרוצה לשחק, יצטרך להירתם". כשנשאל נמני האם הוא זוכר מתי היה הניצחון האחרון בליגה בבלומפילד, ענה: "הניצחון האחרון שלנו היה נגד בני יהודה במחזור הראשון של העונה. זה אומר דבר אחד: שנצטרך להחזיר את בלומפילד להיות המבצר שלנו. עושים את זה רק בתוצאות על המגרש. בלומפילד יחזור להיות מבצר שלנו, זה אולי ייקח טיפה זמן, אבל זה יקרה, וגם השחקנים מבינים את זה".

נמני התבקש להתייחס גם להצהרות הבעלים, שייעץ לצוות המקצועי לשים על הספסל גם שחקנים בכירים שלא יתאימו לרמת הקבוצה, ואמר: "אנחנו מתייחסים לכל דבר ועניין לגופו. אנחנו רוצים להשיג את המקסימום עד הפגרה. כל משחק שנשאר לנו עד הפגרה הוא משחק קשה. מעבר לזה, אם נעשה שינויים זה יהיה רק בפגרה ואנחנו לא נדבר עליהם לפני כן".

על המשחק עצמו מול בית"ר אמר: "להגיד שבית"ר מגיעה במצב הכי נוח מבחינתנו זה הדבר הכי מסוכן. אני יודע מה ההבדלים בין משחק למשחק בליגה הזו, ראינו את זה במשחקים קודמים שלנו וראינו שקבוצה משחקת שבת אחת טוב ושבת אחרת לא. אין חוקים בדברים האלה. אנחנו צריכים להתעסק רק בעצמנו ולהוציא מעצמנו את המקסימום. בית"ר לא מאיימת עלינו, היא מאיימת באופן כללי על כל קבוצה. יש לה סגל שחקנים מאוד טוב ואיכותי, אבל אני מעדיף להתעסק במכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully