וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונטלאר: "הכל קרה כל כך מהר"

קלאס יאן הונטלאר, התקווה החדשה של ריאל, נראה המום כשהוצג לעיני עשרות עיתונאים במדריד: "מקווה שאבקיע הרבה". גם שוסטר

החלוץ ההולנדי קלאס יאן הונטלאר, 25, הוצג היום (חמישי) בריאל מדריד, בניסיון לשפר מעט את מצב הרוח במועדון הרעוע. האלופה הספרדית סובלת מירידה גדולה בכושרה, וכשבמקביל ברצלונה מחסלת הגנות, הלחץ בברנבאו רק עולה. אולי הונטלאר יהיה זה שיחזיר את המחץ להתקפה ויעניק קצת חיים לבחורים העצבנים של שוסטר.

"אני לא ואן ניסטלרוי", אמר ההולנדי, שהגיע תמורת 20 מיליון יורו במטרה למלא את מקומו של בן ארצו הפצוע שגמר את העונה, "הוא שחקן מעולה, אבל אני שחקן שונה לחלוטין, אבל בכל זאת אעשה את המקסימום כדי להבקיע כמה שיותר שערים".

אבל ריאל תיאלץ להסתדר בשבועות הקרובים בלי הונטלאר, כיוון שהוא יוכל להצטרף רק בינואר. "הכל קרה כל כך מהר", סיפר בהתרגשות לעיני עשרות עיתונאים וצלמים, כשהוא מציג את חולצת ריאל הלבנה עם המספר 19, "הייתי אמור להגיע בסוף העונה, אבל בגלל כל הפציעות המהלך זורז".

משחקו הראשון של ההולנדי הצעיר יוכל להיות מול השנייה בטבלה ויאריאל, אבל קודם כל הוא יצטרך להחלים מהפציעה בקרסול שהשביתה אותו בחודש האחרון. "הוא עדיין נפוח, וקצת כואב", סיפר הונטלאר, "המצב שלו רחוק מלהיות מושלם, אבל אני מצפה לחזור במהירות". גם אוהדי ריאל.

ולנסיה שיחררה את טימו הילדברנד

בצל הדיווחים על האפשרות כי תפשוט את הרגל, הגיעה ולנסיה לסיכום על סיום חוזהו של השוער טימו הילדברנד. הגרמני שהגיע לספרד בהעבר חופשית ב-2007, איבד את מקומו בהרכב מאז הצטרפותו של השוער הברזילאי רנאן, אותו העדיף המאמן אונאי אמרי.

הילדברנד, שלעיתים אף צפה במשחקי הקבוצה מהיציע ולא נכלל בסגל, החזיק בחוזה עד ליוני 2010 ויפוצה בצורה מסוימת. כעת פנוי השוער לנהל משא ומתן עם כל קבוצה אשר תחפוץ בשורותיו, כשהכיוון הנראה לעין הוא חזרה לבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully