וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עכו טיפסה למקום הרביעי

גברה 1:2 על אחי נצרת ועלתה למקום ממנו עולים לליגת העל. הפועל חיפה שוב לא הרשימה, אבל השיגה 0:2 קליל על הפועל רעננה

הפועל חיפה המשיכה אתמול (שישי) במירוצה לקראת ליגת העל, כשגברה 0:2 על הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-12 בליגה הלאומית והשיגה את ניצחונה התשיעי העונה. קבוצתו של אלי כהן, שהגיעה בכושר טוב למשחק הצמרת, לא הצליחה לעצור את המוליכה, שניצבת בודדה בפסגה, עדיין ללא הפסד.

הפועל באר שבע לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות, כשנפרדה ב-1:1 עם הפועל ירושלים בטדי. הירושלמים עם משחק שישי ברציפות ללא הפסד. בקרב התחתית בין עירוני קרית אתא להפועל בני לוד לא הושגה הכרעה, ושתי הקבוצות נפרדו ב-1:1, שמשאיר את קרית אתא במקום האחרון.

היום (שבת) גברה הפועל עכו 1:2 על אחי נצרת וטיפסה למקום הרביעי. ביום שני יושלם המחזור עם המפגשים בין הפועל כפר סבא להפועל רמת גן, ועירוני רמת השרון למכבי הרצליה.

הפועל רעננה - הפועל חיפה 2:0

למה הפועל חיפה נראית כעולה הבטוחה לליגת העל? אולי מפני שהיא ממשיכה להשיג את הניצחונות גם כשהיא לא מרשימה, מפני שהיא מוציאה שלוש נקודות על אף שבמחצית שלמה היא בקושי הגיעה להישגים, מפני שמספיקות לה 20 דקות טובות כדי להבטיח שוב ושוב את הניצחון. הפעם היא הצליחה לעשות במגרש חוץ לא פשוט בכלל, וכמה דקות של לחץ ומחץ הבטיחו את הניצחון והשלימו את הדהרה של קבוצתו של שלומי דורה לליגת העל. אחרי פתיחה טובה לשתי הקבוצות, בדקה ה-31 נכבש סוף סוף שער. חמודי כיאל נגח מצוין כדור קרן שהרים דודו אברהם, וקבע 0:1 להפועל חיפה. היה זה שערו הרביעי העונה של כיאל.

שבע דקות לאחר מכן חיים מלכה איבד כדור, ורן אבוקרט, שרק השבוע זומן לראשונה לנבחרת האולימפית דהר קדימה ובעט מדויק מ-18 מטר לפינה, 0:2 להפועל חיפה. במחצית השנייה רעננה החלה ללחוץ על השער החיפני, בדקה ה-58 דודו ביטון שלח כדור חזק לקורה, שתי דקות לאחר מכן בן שאנן הציל מהקו נגיחה מכדור קרן, אבל זה לא הספיק.

הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:1

בשקט בשקט, קבוצתו של לופא קדוש נטשה את החלק התחתון של הטבלה ורחוקה רק 4 נקודות מהמקום המוביל בסיום העונה לליגת העל. השינוי קרה בזכות רצף של חמישה משחקים ללא הפסד ובעיקר הודות לכיבושיו של החלוץ שי אהרון. היום הירושלמים הצליחו לשמור על רצף המשחקים ללא הפסד (שישה במספר) בזכות ה-1:1 הביתי מול הבאר שבעים העצבנים. אופיר עמרם העלה את המקומיים ליתרון בדקה התשיעית, אבל זיו כבדה השווה בדקה ה-36. באר שבע עדיין אוחזת במקום השלישי, אך נדמה שהלחץ של האוהדים ממשיך לעשות את שלו.

קרית אתא - הפועל בני לוד 1:1

במאבק התחתית החשוב שתי הקבוצות השיגו את הנקודה המיוחלת, שהותיר את קרית אתא במקום האחרון. מוראד אבוענזה העלה את האורחת מלוד ליתרון בדקה ה-17, אבל שער שוויון של מאור סיסו בדקה ה-48 העניק את הנקודה היקרה לקרית אתא.

היה זה בסך הכל השער השלישי שקרית אתא כובשת ב-13 מחזורי הליגה עד כה, נראה שיהיה לה קשה לשרוד בליגה עם מאזן איום שכזה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת 1:2

שתיים מהנאבקות על הכרטיסים לליגת העל נפגשו בנהריה, ובסיום דילגה עכו הישר למקום ממנו עולים לליגת העל. אחי נצרת שצברה מומנטום מאז מינויו של נג'ואן גרייב כבר עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, לעומת עכו שממשיכה להשתפר ממחזור למחזור.

האורחים מנצרת עלו ליתרון בדקה ה-19 משער של רם סטי, אבל שער עצמי של יקיר שינה בדקה ה-42 קבע 1:1, ומושיקו חלפון כבש את שער הניצחון בדקה ה-65. עד הסיום הספיקו אמג'ד סולימן, יקיר שינה וסרג' איליי מאחי נצרת לקבל כרטיסים אדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully