וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין התפטר מסנדרלנד

הקבוצה, המדורגת מתחת לקו האדום, קיבלה את הודעת העזיבה של המאמן המאכזב. "ההחלטה מוכיחה עד כמה המועדון שלנו חשוב לו"

עכשיו זה רשמי: רוי קין התפטר היום (חמישי) מאימון סנדרלנד. התבוסה הביתית של הקבוצה מול בולטון בשבת האחרונה (4:1) החלה גל של שמועות בנוגע להמשך דרכו של קין במועדון, אבל הבוקר כבר סיכם המאמן האירי סופית עם ראשי הקבוצה על התפטרותו, והוא לא יעמוד על הקווים במשחקה הבא של הקבוצה באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד בשבת. מי שידריך את הקבוצה במחזור הקרוב יהיה איש הצוות המקצועי, ריקי סבארגיה הסקוטי, ויעזרו לו השחקן דווייט יורק וניל ביילי.

"ההחלטה של רוי מוכיחה עד כמה גדול הרצון שלו לעשות הכל לטובת המועדון", אמר יושב ראש סנדרלנד. "נותר לנו רק לאחל לו ולמשפחתו הצלחה בהמשך". קין עצמו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מודה לשחקנים, לצוות, לנייל קווין ובמיוחד לאוהדים הנפלאים. הייתה לי תקופה נפלאה ואני מקווה שהמועדון ינחל את ההצלחה המגיעה לו בעתיד".

קין בן ה-37 החל את קריירת האימון שלו בסנדרלנד לפני כשנתיים והעלה את החתולים השחורים לפרמיירליג. בשנה שעברה נאבקה הקבוצה בתחתית וסיימה במקום ה-15, ולאחר מסע רכש יקר הקיץ ציפו ראשיה לראות שיפור גם על המגרש. אך מאז פתיחת העונה לא הצליח קין להוביל את סנדרלנד לכיוון מרכז הטבלה, ונכון לעכשיו היא מדורגת מתחת לקו האדום.

סנדרלנד הוציאה 80 מיליון ליש"ט (116 מיליון דולר) מאז שהקבוצה נרכשה ב-2006, אבל בתקופה האחרונה הקבוצה מאכזבת, עם חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים. כאמור, במשחקו האחרון בקבוצה, ה-100 במספר, סנדרלנד הובסה בבית 4:1 על ידי בולטון.

דיווח ראשון: 13:49
דיווח אחרון: 16:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully