וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבזבז בגביע

טבז כבש רביעייה והוליך את היונייטד ל-3:5 על בלקבורן ברבע גמר גביע הליגה. לאציו הדיחה את מילאן בשמינית גמר הגביע האיטלקי

בזמן שבליגה האנגלית מנצ'סטר יונייטד עדיין לא מציגה את הכדורגל שהביא אותה לאליפות בעונה שעברה, הערב (רביעי) היא עשתה צעד נוסף בדרך לתואר ראשון העונה, כשניצחה במשחק שכולו קרלוס טבז את בלקבורן ברבע גמר גביע הליגה, 3:5. הארגנטינאי כבש לא פחות מארבעה שערים, האחרון שבהם עצר את הקאמבק של בלקבורן.

הפתיחה היתה כולה של השדים האדומים, כשבטז העלה אותם ליתרון בדקה ה-36, ונאני הכפיל את התוצאה 4 דקות מאוחר יותר. אלא שבלקבורן לא הרימה ידיים, ובני מקארתי צימק בדקה ה-48. יונייטד קיבלה פנדל 3 דקות מאוחר יותר אותו שלח טבז אל הרשת, ו-3 דקות לאחר מכן כבש כבש את השלישי שלו ואת הרביעי של יונייטד. אלא שאז החלו לבבות אוהדי יונייטד לדפוק, כשבלקבורן הצליחה לחזור למשחק תודות לשערים של מט דרבישייר (84') והשני של מקארתי (90), אלא שאז הגיע הרביעי של טבז, שסגר את הסיפור והעלה את פרגוסון ויונייטד לחצי הגמר.

במשחק השני ברבע הגמר ניצחה טוטנהאם את ווטפורד בחוץ. שחקניו של הארי רדנאפ מצאו את עצמם בפיגור בשלב מוקדם של המשחק כשתאמאש פריסקין העלה את ווטפורד ליתרון. אלא שפנדל בדקה ה-45 שנשרק לזכותה של טוטנהאם החזיר את התרנגולים למשחק, אותו שלח רומן פבליוצ'קו פנימה, ודארן בנט השלים את המהפך בדקה ה-76, כשקבע 1:2, ושלח את האורחים מווייט הארט ליין להגרלת חצי הגמר.

לאציו ברבע גמר הגביע האיטלקי

מילאן אירחה את לאציו בסן סירו למשחק במסגרת שמינית גמר הגביע. שתי הקבוצות שילבו שחקנים מחליפים רבים בהרכב, ובסיום, מילאן מאבדת תואר ראשון העונה ולאציו מעפילה לרבע גמר הגביע האיטלקי. אמרסון הברזילאי ספג שני כרטיסים צהובים בתוך שש דקות, והורחק בדקה ה-66. לאציו הייתה טובה יותר, אבל ספגה בדקה ה-77 מ-10 שחקני מילאן. אנדריי שבצ'נ'קו, שהיה חלש מאוד, העלה את הרוסונרי ליתרון. שלוש דקות לסיום הכשיל ג'וזפה פבאלי את גוראן פאנדב ברחבה, ומאורו סראטה שלח את הקבוצות להארכה. שתי דקות בתוך ההארכה, ניצל פאנדב טעות חמורה בהגנת המקומיים, ושלח את לאציו לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully