וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטסמות הודחה מגביע אופ"א

אופ"א: ואגנר לאב כבש שלושער בניצחון צסק"א 3:4 על נאנסי, שהסתבכה בטבלת הבית. פורטסמות הפסידה 3:2 לוולפסבורג והודחה מהמפעל

ערב של שערים, מהפכים ודרמות סיפק לנו מחזור המשחקים בגביע אופ"א בבתים ה'-ח'. בסיומו, בשני בתים נקבעו סופית כל העולות ל-32 האחרונות במפעל, ובשני בתים צפויה דרמה גדולה במחזור האחרון.

בבית ה', התמונה ברורה. פורטסמות הפסידה בחוץ 3:2 לוולפסבורג ואיבדה כל סיכוי להעפיל. בראגה הצטרפה לגרמנים ולמילאן עם ניצחון 1:2 על הירנביין. בבית ו', אסטון וילה זלזלה והפסידה בביתה 2:1 לז'ילינה, אבל ניצחון חוץ של המבורג 0:2 על סלביה פראג, השאיר את ז'ילינה בחוץ.

בבית ז', ולנסיה השיגה נקודה ביתית ב-1:1 עם קלאב ברוז' והצטרפה לסנט אטיין בסיבוב הבא. פ.צ קופנהאגן הצילה נקודה ביתית קריטית ב-1:1 עם רוזנבורג, ותיאבק ראש בראש בבלגים במחזור האחרון. הקבוצה הנורבגית בחוץ. בבית ח', ואגנר לאב כבש שלושכר בניצחון הרביעי של צסק"א 3:4 על נאנסי. לה קורוניה איבדה הזדמנות להבטיח את העפלתה לאחר 1:1 מול לך פוזנאן. שלוש האחרונות יילחמו במחזור האחרון על שני הכרטיסים הנותרים.

בית ה'

וולפסבורג – פורטסמות' 2:3

בשבוע שעבר, איבדה פורטסמות יתרון שני שערים במשחק הבית מול מילאן. גם השבוע שחקניו של טוני אדאמס לא ידעו לשמור על יתרון וספגו הפסד שסתם את הגולל על סיכויי ההעפלה לשלב הבא. המשחק נפתח בסערה. כריסטיאן גנטנר בישל לאדין דזקו הבוסני את הראשון של וולפסבורג בדקה השלישית. ג'רמיין דפו איזן בדקה ה-11, וארנולד מ'בואמבה הפך את הקערה לאחר שלוש דקות. מבול השערים נמשך ובדקה ה-23 זה כבר 2:2, לאחר שער של גנטנר. זבזדאן מיסימוביץ' ניצח את המשחק לגרמנים עם שער בדקה ה-74, שש דקות לפני שהוסיף החטאת פנדל. וולפסבורג חגגה עלייה, לעיני הקהל הביתי בוולקסוואגן ארנה.

הירנביין – בראגה 2:1

גם הירנביין סיימה את דרכה במפעל. אמנם ההולנדים עלו ליתרון בדקה ה-19 לאחר שג'רלאד סיבון כבש שער מרהיב בבעיטה לרשת הגבוהה, אבל בראגה חזרה במהרה והפכה את המשחק. ווסון רנטריה השווה בנגיחה בדקה ה-35, ולואיס ברנרדו אגיאר כבש את שער הניצחון בדקה ה-56. בראגה, המפתיעה של הבית, עולה לסיבוב הבא.

בית ו'

סלביה פראג – המבורג 2:0

במהלך היום פורסמו ידיעות לפיהן איביצ'ה אוליץ' נמצא בדרך ליובנטוס. הקרואטי מיהר להכחיש, ובדקה ה-30 שם גם חותמת עם שער בבעיטה טווח קצר. בדקה ה-90 הכשיל מרטין וניאק את דויד יארולים ברחבה והורחק. מלאדן פטריץ' כבש בקלילות מהנקודה וקבע 0:2 להמבורג בסיום בדרבי של משפחת יארולים. הניצחון הבטיח להמבורג מקום בשלב הבא.

אסטון וילה – ז'ילינה 2:1

מרטין אוניל פתח עם הרכב משני, ונענש בהפסד ביתי מביך. בדקה ה-16. ולדימיר לייטנר ירה מ-35 מטרים כדור אדיר לרשת. שלוש דקות חלפו, ופיטר סטיבאר כבש מקרוב והדהים את יושבי הוילה פארק. ניית'ן דלפונסו, ילד בן 17 בהופעת בכורה בהרכב, הוא זה שכבש את השער המצמק לוילה כבר בדקה ה-28, אך המארחים לא הצליחו למצוא את השוויון, למרות הרחקתו של לייטנר בדקה ה-79. בעקבות ניצחונה של המבורג, שלוש הנקודות לא הספיקו לז'ילינה שלא תעפיל לסיבוב הבא. וילה, המבורג ואייאקס יאבקו ביניהן במחזור האחרון על ראשות הבית.

בית ז'

ולנסיה – קלאב ברוז' 1:1

תוצאת תיקו שמשרתת היטב את שתי הקבוצות. דווקא האורחים כבשו ראשונים בדקה ה-19. רונלד ורגאס הגביה מימין ואנטונין אלקרז המשיך בנגיחה פנימה. ניקולה זיגיץ' איזן למארחים בדקה ה-60, והעלה את העטלפים מעשית לשלב הבא. ברוז' תארח במחזור הבא את קופנהאגן, כשתיקו יספיק לה על מנת להופך להיות העולה השלישית מהבית.

פ.צ. קופנהאגן – רוזנבורג 1:1

רוזנבורג איבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא והיא מסיימת את דרכה במפעל. סטפן אייברסן הוותיק העלה את הנורבגים ליתרון בדקה ה-33, אך שער נגיחה דרמטי של מיקאל אנטונסון הבלם בדקה ה-85 השאיר לקופנהאגן סיכוי להעפיל לשלב הבא, אם תנצח במחזור האחרון את ברוז'.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית ח'

לך פוזנאן – דפורטיבו לה קורוניה 1:1

הספרדים הסתבכו בתמונת הבית, אך עדיין תלויים בעצמם. לה קורוניה כבשה כבר לאחר ארבע דקות משחק מרגליו של הבלם דניאל קולוטו. הרנן רנגיפו איזן לפולנים בדקה ה-41. דפור תארח במחזור האחרון את נאנסי, כשתיקו יעלה את שתיהן. פוזנאן תקווה להכרעה במשחק, שבתוספת ניצחון חוץ שלה על פיינורד, יעלה אותה על חשבון המפסידה.

נאנסי – צסק"א מוסקבה 4:3

צסק"א מסיימת את הבית בסטייל עם ניצחון רביעי בחגיגה אישית של ואגנר לאב. נאנסי עלתה ליתרון בדקה החמישית כשאיסיאר דיה מצא את מונסף זרקה, שבעט פנימה, אבל צסק"א לא הסכימה לוותר על המאזן המושלם. ואגנר לאב איזן בדקה ה-23. 10 דקות חלפו ויורי ז'ירקוב בישל את שער המהפך לראמון. המחצית השנייה הייתה מטורפת עוד יותר. וגנר לאב העלה את צסק"א ל-1:3 והמשחק נראה גמור. אלא שאז התעוררה נאנסי לחיים. זרקה בישל לז'ולן פרה שער מצמק בדקה ה-72, וכעבור שבע דקות השווה בזיל קמרלינג ל-3:3. המילה האחרונה הייתה שייכת למי אם לא וגנר לאב. הברזילאי הנפלא הרים את רגל שמאל וירה כדור אדיר לרשת כדי לקבוע 3:4 דרמטי וניצחון רביעי ברציפות לרוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully