וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידו נגד ההתאחדות האנגלית

המצרי של מידלסברו שוב ספג קללות גזעניות מאוהדי ניוקאסל והאשים את ההתאחדות: "הם לא עשו כלום בפעם הראשונה". האירוע ייחקר

חלוצה המצרי של מידלסברו, אחמד מידו, פגוע מאוד מראשי ההתאחדות האנגלית. בשבת, במהלך הדרבי בין ניוקאסל ובורו (0:0) הקניטו אוהדי המגפייז את המצרי בקריאות: "יש לו פצצה". זו לא הפעם הראשונה בה מידו מקבל יחס כזה מאוהדי ניוקאסל. לטענתו, הגזענות לא תיפסק עד שלא יקבל הגנה מההתאחדות האנגלית.

בראיון לתקשורת המצרית, תקף מידו את ההתאחדות האנגלית: "אוהדי ניוקאסל השתמשו במילים מגעילות וקראו קריאות גזעניות נגיד האיסלאם. לצערי, זו הפעם השניב שזה קורה. זה קרה שוב כי ההתאחדות לא עשתה כלום אחרי הפעם הראשונה. אני רואה את זה כהזמנה לאוהדי ניוקאסל לחזור על מעשיהם".

מידו טען כי הוא לא אופטימי גם הפעם: "אני יכול להבטיח שגם הפעם לא יקרה שום דבר. ההתאחדות אמרה שהיא תחקור את האירוע תוך שימוש בטכנולוגיה חדשה, אבל יש לי הרגשה ששום צעד לא ייעשה". מידו אגב, נמצא על הכוונת של וויגאן בחלון ההעברות.

במקרה אחר, הודיעה היום (רביעי) ההתאחדות באנגליה כי לא תעניש את ליברפול, ששחקניה עלו עם חולצות אימון עליהן הכיתוב: "שחררו את מייקל עכשיו". מייקל שילדס הורשע בניסיון לרצח מלצר בולגרי, בבולגריה, שם שהה שילדס בחופשה לאחר ניצחון ליברפול בגמר ליגת האלופות על מילאן ב-2005. על שילדס, אוהד ליברפול, נגזרו 10 שנות מאסר והוא מרצה את עונשו באנגליה. שילדס ממשיך להכחיש כי ביצע את העבירה, ועל אף הודאתו של אדם אחר, הוא עדיין יושב מאחורי סורג ובריח. נשיא בולגריה, גיאורגי פרבאנוב, סירב לאחרונה להעניק חנינה לשילדס, אך דיון נוסף בעניינו עומד להיפתח בבית המשפט העליון בלונדון.

בליברפול הסבירו להתאחדות כי המקרה קרוב לליבם של השחקנים וכי לא הייתה כוונה להעביר מסר פוליטי. בהתאחדות קיבלו את הטיעון והחליטו שלא להעניש את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully