וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי לומד את סודות הכדורגל

חלוץ ברצלונה לא כל כך אוהב את תפקידו החדש באגף: "מעולם לא חשבתי שאעשה כל כך הרבה הגנה", אבל מדגיש: "אני שמח יותר"

תיירי הנרי לא מרוצה מהתפקיד החדש שלו בברצלונה. הצרפתי, שלא הצליח לשחזר את יכולתו מארסנל בעונה שעברה, מתופקד העונה בכנף, מה שלטענתו פוגע בכמות הכיבושים שלו. "אני מבין שכולם רוצים לראות את השערים שכבשתי בארסנל, אבל כאן זה שונה", אמר הנרי. "בארסנל לא רצתי כמו שאני רץ עכשיו", סיפר הצרפתי לכתבים.

"יש מצבים בהם אתה צריך לעבוד בשביל הקבוצה ולא רק בשביל עצמך", המשיך הנרי והודה: "מעולם לא חשבתי שאעשה כל כך הרבה הגנה, אבל בסופו של דבר, חלוץ נמדד בכמות השערים שהוא כובש".

הנרי היה אמור לשחק העונה בברצלונה בעמדת החלוץ המרכזי. החלטתו של פפ גווארדיולה להשאיר בקבוצה את סמואל אטו, שלחה את הצרפתי בחזרה לעמדה הפחות אהובה עליו, באגף. "בארסנל שיחקתי במרכז, חיכיתי לכדור, והרגשתי רענן יותר ומוכן ללכת לקבל כדור באגפים. בברצלונה המצב הוא הפוך".

"כשאתה משחק באגף, אתה צריך לעבוד קשה יותר בהגנה, ואז להגיע לחלק המגרש של היריב כמעט ללא כוחות. בארסנל, גם בימים שכבשתי שלושער, יכולתי להחמיץ ארבעה מצבים נוספים. בברצלונה אני מגיע למצב או שניים במשחק". הנרי סיפק סיום שמח לנאום: "אני מרגיש טוב יותר מבחינה פיזית, ואני שמח יותר. בעונה שעברה לא שיחקנו משחק קבוצתי כמו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully