וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונטלאר: "לשחק בריאל - הדבר האולטימטיבי עבור כדורגלן"

שחקנה הטרי של אלופת ספרד מאושר מחד על המעבר: "זה חלום שהתגשם", מאידך קצת עצוב: "קשה לי כי אני מאוד אוהב את אוהדי אייאקס"

אחרי פציעתו של רוד ואן ניסטלרוי והידיעה כי חלוצה ההולנדי של ריאל מדריד גמר כנראה את העונה, הבטיח נשיא הקבוצה, רמון קלדרון, כי הוא ינחית בחלון ההעברות בינואר שחקן בעל שיעור קומה על מנת לחפות על היעדרותו של ואן ניסטלרוי. קלדרון לא אכזב והחתים את חלוצה של אייאקס, קלאס יאן הונטלאר (25). שחקן אייאקס יעבור לריאל תמורת סכום של כ-27 מיליון יורו ויחתום על חוזה לארבע שנים וחצי.

"אני כל כך שמח להיות בריאל מדריד", אמר הונטלאר לאחר המעבר. "עד שהפרטים לא נסגרו לא יכולתי לומר דבר והייתי חייב להתאפק, חיכיתי וחיכיתי עד שהיום הגדול הגיע. זה חלום שהתגשם. זה הדבר האולטימטיבי עבור כדורגלן לשחק בריאל מדריד".

להונטלאר שני גיבורים, אחד מהעבר ואחד מהווה. הראשון הוא מאמנו הקודם באייאקס, מרקו ואן באסטן. בעונה שעברה כבש הונטלאר 33 שערים בליגה ההולנדית ובכך שבר את שיא ההבקעות של מאמנו, שכבש בעונת 1986/7 30 שערים. "כשהייתי קטן, ראיתי את ואן באסטן בטלוויזיה ורציתי להיות כמוהו".

זה רק אירוני כי כעת הונטלאר צריך להחליף בחוד ולספק את הסחורה במקומה של הדמות להערצה השנייה שלו, רוד ואן ניסטלרוי. "הוא שחקן ענק, אני מקווה שיחזור מה שיותר מהר למגרשים כי הוא החלוץ הכי טוב בעולם", הרעיף מחמאות הונטלאר על ואן ניסטלרוי, והוסיף: "אני לא רוד ואן ניסטלרוי החדש, אני קלאס יאן הונטלאר".

הונטלאר אמר כי למרות שהוא שמח, הרי שהעזיבה את אייאקס קשה לו: "יש לי הרבה כבוד ואני מאוד אוהב את אוהדי אייאקס".

גם המנהל הטכני של ריאל, פרדראג מיאטוביץ', מרוצה מאוד מההעברה: "הוא סקורר אדיר וכמעט החלים מהפציעה שפקדה אותו. הפציעה שהשביתה את רוד ואן ניסטלרוי אילצה אותנו לזרז את המגעים עם הונטלאר, שהתנהלו כמעט כשנתיים". מיאטוביץ' הודה כי לראשי המועדון היו מספר אופציות לחיזוק הקבוצה, אולם הם בחרו ללכת על שחקנה של אייאקס ולהשקיע בו כפרויקט לטווח ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully