וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל נפרדה מהתואר הראשון

קיוותה לעשות עוד צעד בגביע הליגה, אבל ברנלי מליגת המשנה חשבה אחרת. צמד של קווין מקדונלד קבע 0:2 והדיח את התותחנים ברבע הגמר

יומיים אחרי המהפך והניצחון הגדול על צ'לסי (1:2) בפרמיירליג הודחה הערב (שלישי) ארסנל ברבע גמר גביע הליגה. בהתחשב בעובדה כי ברנלי עשתה זאת כבר לצ'לסי ולפולהאם, ניצחונה של הקבוצה מליגת המשנה 0:2 לא כל כך מפתיע.

ארסן ונגר, כמו בכל משחק גביע הליגה, הריץ הרכב צעיר שכלל את פביאנסקי, הויט, סילבסטרה, רמזי, גיבס, רודג'רס, מרידה, רנדל, ווילשייר, בנדטנר ו-ולה, אלא שההרכב השני של המנג'ר הצרפתי לא סיפק לו הפעם את הסחורה.

שש דקות בתוך המשחק כריס איגלס שלח רוחב, השוער הפולני של ארסנל לא הצליח להדוף וקווין מקדונלד עט על הכדור החוזר כדי להעלות את ברנלי ליתרון. ארסנל לא הצליחה לאזן ובדקה ה-57 מקדונלד השתחל בתוך הרחבה והרשית שער יפהפה כדי להכפיל את התוצאה, שנשמרה עד הסיום. ברנלי, המדורגת רביעית בצ'מפיונשיפ, העפילה לחצי גמר גביע הליגה. ארסנל מזה ארבע עונות לא תהיה בחצי גמר המפעל. במשחק נוסף ודרמטי ניצחה דרבי קאונטי בחוץ את סטוק 0:1 משער של אלינגטון בתוספת הזמן בפנדל, וגם היא העפילה לארבע הגדולות.

ביום רביעי ייערכו שני רבעי הגמר הנוספים, כאשר במשחק המרכזי על טהרת הפרמיירליג תארח מנצ'סטר יונייטד באולד טרפאורד את בלקבורן. במשחק השני תפגוש ווטפורד בביתה את טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully