וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: סן לורנסו חגגה בדרבי

אל סיקלון חזק במאבק האליפות, לאחר ניצחון 1:4 על הורקאן, במשחק שהחל בשבת והופסק בשל גשמים. גורוסיטו מועמד לאימון ריבר

הורקאן וסן לורנסו נפגשו שוב באיצטדיון הבומבונרה של בוקה ג'וניורס, בפעם השנייה תוך 72 שעות, כדי לסיים את הדרבי המותח ביניהן. כזכור, בשבת הופסק המשחק בדקה ה-16 במצב של 0:1 להורקאן, בשל גשמים עזים שפקדו את בואנוס איירס.

הערב (שלישי) שוחקו 74 הדקות הנותרות, כשהורקאן מובילה מאותו שער של פאולו גולץ, אך משחקת בעשרה שחקנים, בעקבות הרחקתו של חבייר פסטורה בשבת. עד המחצית לא השכילה סן לורנסו לפרוץ את ההגנה של הורקאן, אבל בפתיחת המחצית השנייה נגיחה מדויקת של אורליאנו טורס הפראגוואי (48) שינתה את התמונה.

מכאן הגיעה שיטפון של אל סיקלון. כריסטיאן צ'אבס הצעיר, שנכנס בדקה ה-56, נגח גם הוא לרשת של אוסקר לימיה והשלים מהפך בדקה ה-61, בשערו הראשון בליגה. בדקה ה-68 נגח אנדרס סילברה את השלישי, והשלים צמד בדקה ה-80 כדי לקבוע 1:4 גדול לקבוצתו בדרבי. סן לורנסו חזרה למקום השני בצוותא עם טיגרה (33 נקודות) ובפיגור שתי נקודות בלבד מבוקה ג'וניורס, כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.

* עוד בארגנטינה: ריבר פלייט עדיין בחיפוש אחר מאמן לטורניר הקלאוסורה שיחל בפברואר. בעקבות סירובו של רמון דיאז לעזוב את קלוב אמריקה המקסיקנית ולשוב הביתה, החליטו ראשי המיז'ונריוס לפנות למאמן ארחנטינוס ג'וניורס, נסטור גורוסיטו. "אל פיפו" החל את דרכו בריבר, שיחק בשורותיה שש שנים ואף ייצג את נבחרת ארגנטינה 12 פעמים. עכשיו מוצעת לו ההזדמנות לסגור מעגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully