וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעברו של הונטלאר אושר על ידי ריאל מדריד

שחקנה של אייאקס, שיעבור תמורת 27 מיליון יורו, יוחתם לארבע שנים וחצי באלופת ספרד. החדשה הרעה: מאמדו דיארה נפצע וייעדר כחודש

אמש (שני) התפרסמו דיווחים רבים בכלי התקשורת הספרדית כי ריאל מדריד החתימה את קלאס יאן הונטלאר, שחקנה של אייאקס, והיום התקבלה החותמת הסופית על העניין. הענק הספרדי אישר את עסקת העברתו של החלוץ ההולנדי לשורותיו.

הונטלאר בן ה-25 יחתום לארבע שנים וחצי עד 2013, כשהוא יעשה את המעבר רק בחודש ינואר השנה, עם פתיחת חלון ההעברות באירופה. הונטלאר ההולנדי מצורף לריאל כמחליף לחלוץ הולנדי אחר, רוד ואן ניסטלרוי, שכנראה גמר את העונה עקב פציעה בברכו. בהודעה שהוציאה אלופת ספרד נאמר כי היא תשלם 27 מיליון יורו (כ-34.4 מיליון דולר) לאייאקס. הופעתו הראשונה של הונטלאר תלויה במידת החלמתו מן הפציעה אותה הוא סוחב.

"אני מברך ומאחל לקלאס את כל הטוב", אמר מאמנו ההולנדי באייאקס, מרקו ואן באסטן, "למרות שהיינו מעדיפים לסיים את העונה עמו". הונטלאר, שהגיע לאייאקס מהירנביין בינואר 2006, כבש 105 שערים סך הכול ב-136 הופעות במדי הקבוצה. כעת הוא יצטרך להוליך את ריאל להצלחה במאבק האליפות נגד ברצלונה.

מלבד ואן ניסטלרוי הפצוע, הונטלאר מצטרף לשורה ארוכה של הולנדים בריאל, שכוללת את ווסלי סניידר, רפאל ואן דר וארט, אריאן רובן ורויסטון דרנטה.

דיארה ייעדר כחודש

אבל מריאל לא יוצאות רק חדשות טובות, כי גם אם רעות. בהמשך לשורת הפציעות הקשה הפוקדת את הקבוצה ושמפריעה לה מאוד במאבק האליפות נגד ברצלונה, היום נודע כי פציעתו של הקשר האחורי של הקבוצה, מאמדו דיארה, אינה קלה כפי ששיערו במועדון תחילה. כעת נראה כי דיארה ייעדר מהמגרשים לתקופה של כחודש. מי שחזרו להתאמן באופן סדיר הם גונזלו היגואין, אריאן רובן ופאביו קנבארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully