וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יקנעם/מגידו הפתיעה ברמלה

קבוצת התחתית ניצחה 78:96 את השנייה ערב המחזור ודאגה לצופף עוד יותר את הטבלה. הראשונה נתניה דרסה את בנימינה 78:120

המוליכה הגאה מ.כ. נתניה אמנם לא נעצרה גם במחזור השמיני ששוחק הערב (שלישי), לאחר טיול קל בבנימינה וניצחון ב-42 הפרש, אבל השנייה אליצור רמלה נחלה הפסד בית מפתיע מול יקנעם/מגידו מהתחתית, 96:78. הכישלון של רמלה איפשר לאשדוד, עפולה, הוד השרון וטבעון להשתוות לה עם מאזן זהה של 3-5.

בית"ר בנימינה - מ.כ. נתניה 120:78

החבורה של אריק אלפסי ממשיכה בשלה ורושמת את ניצחונה השמיני בשמונה משחקים. נתניה יצאה למשחק חוץ מול נועלת הטבלה בנימינה ולא התקשתה לסגור עניין כבר במחצית של קרב הקצוות, עם יתרון 30:60. מכאן והלאה היה מדובר בגארבג' טיים אחד ארוך, כשבסופו של דבר התוצאה נעצרה על 78:120 לנתנייתים. אלירן גואטה שוב היה האיש של האורחים, עם 24 נקודות ו-6 כדורים חוזרים. בן אליהו היה נקודת האור היחידה אצל בנימינה, עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים.

אליצור רמלה - הפועל יקנעם/מגידו 96:78

ההפתעה הגדולה של המחזור הגיעה ממפגש הקצוות הנוסף, בו אירחה יקנעם/מגידו העשירית את רמלה השנייה. האורחים פתחו נהדר את המשחק והצליחו לרדת למחצית ביתרון רציני של 15 הפרש, 38:53. כל ניסיונות הקאמבק של רמלה עלו בתוהו, ובסיום חגגה קבוצת התחתית ניצחון גדול.

מכבי אשדוד - הפועל לב השרון 73:88

השלישית ערב המחזור פגשה במגרשה הביתי את לב השרון המפתיעה. חניכיו של רמי הדר היו דומיננטים מיריביהם וירדו להפסקה ביתרון 36:44. האשדודים לא הרפו ואף הגדילו את יתרונם עד ל73:88 בסיום. דורי אסף היה האיש של המשחק עבור האשדודים, עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים. בצד השני היה זה, כרגיל, אדריאן אוטר המצוין עם 27 נקודות ו-13 ריבאונדים.

הפועל בארי - מכבי הוד השרון 77:69

לאחר התבוסה הכואבת שספגה בשבוע שעבר מכוכב יאיר, קיוותה המארחת לניצחון שיאושש אותה מעט. הוד השרון, מנגד, הפכה לאחרונה לקבוצת צמרת והחלה לחשוב בגדול - מחשבות שימשכו לאחר עוד ניצחון נאה. מוטי מוסקוביץ' הוליך את הוד השרון עם 20 נקודות ונעזר ב-16 ו-9 ריבאונדים של בלייק המילטון. 31 נקודות של סדריק ג'קסון לא הספיקו למארחים.

אליצור יבנה - אליצור כוכב יאיר/יובל 87:79

המקומיים, מעודדים מהניצחון ביקנעם במחזור הקודם ומהבכורה המוצלחת של מאמן הנערים יניב כהן בתפקידו החדש בבוגרים, אירחו את כוכב יאיר, שהחזיקה לפני המשחק במאזן זהה של 4-3. הבריחה של האורחים החלה ברבע האחרון, כל הדרך אל ניצחון החוץ המרשים. סטייסי מורגן כיכב בצד המנצח עם כמעט טריפל דאבל של 23 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. אסף הררי הוביל את המפסידים עם 18.

הפועל עפולה - עירוני נס ציונה 84:86

משחק צמוד בין עוד שתי קבוצות המהוות את הבטן הרחבה של הטבלה, הסתיים בניצחונה השני ברציפות של המארחת. חמישה שחקנים קלעו במספרים כפולים עבור עפולה, כשהבולט הוא הזר דניס קאר עם 19 ו-9 ריבאונדים. טל דן קלע 25 לנס ציונה, והוסיף גם 7 כדורים חוזרים ו-4 אסיסטים. עפולה עלתה למקום הרביעי והצטרפה לחבורת הצמרת.

הפועל טבעון - הפועל נצרת עילית 81:85

שתי הקבוצות חזרו לסורן לאחר המחזור הקודם. טבעון, שאיבדה הזדמנות בשבוע שעבר לעלות למקום השני, נהנתה מ-28 נקודות של אנדרה האריס, 19 של אורן בן חמו ומשחק נהדר של תומר שטיינהאור קשישא, עם 11 ו-12 כדורים חוזרים. 26 נקודות של עומר דיגמל לא הספיקו לאורחים, שניצחו במחזור הקודם במשחק דרמטי את נס ציונה ועכשיו ירדו שוב אל מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully