וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר קמינסקי עזב את קרית אתא

2.12.2008 / 20:14

העולה החדשה, שלא ניצחה מאז המחזור הראשון, החליטה להיפרד ממאמנה בעקבות ההפסד לעירוני ר"ג בהארכה. אילון ביהם יחליפו

עירוני קרית אתא סיכמה הערב (שלישי) עם מאמנה מאיר קמינסקי על הפסקת עבודתו בקבוצה. הצדדים הגיעו להסכמה לאחר האכזבה שנוצרה בקבוצה בעקבות שרשרת ההפסדים, כשהאחרון שבהם היה ביום ראשון מול עירוני רמת גן לאחר הארכה, 85:82.

האכזבה מההפסד האחרון הייתה כה גדולה מאחר ובקבוצה סימנו את המשחק כמשחק קריטי, זאת בשל העובדה שרמת גן הייתה הקבוצה היחידה שלא ניצחה כלל ובעקבות הניצחון אף חלפה על פני קרית אתא. מחליפו של קמינסקי יהיה עוזר המאמן אילון ביהם.

הקבוצה ניצחה מתחילת העונה משחק אחד בלבד את מכבי ראשון לציון במחזור הראשון אחרי סל ניצחון של ארז קוחנסקי. סגל הקבוצה נבנה באיחור לאחר שהקבוצה הכריזה על עלייתה לליגת העל ורק בחודש אוגוסט, יום בלבד לפני המועד האחרון שיכלה לעשות אותו. הסנטר לארי טרנר שחתם בקבוצה במהלך השבוע שעבר לא יגיע בסופו של דבר לאחר שהעדיף לחתום בקבוצה מהליגה הראשונה במקום.

ביהם (36) היה שחקן בקבוצת הנוער של מכבי חיפה ובקבוצת הבוגרים שיחק בליגה השנייה. כמו כן עבר בהפועל חיפה לפני שפציעה גרמה לפרישתו. כמאמן אימן במחלקות הנוער של קרית אתא ומכבי חיפה ובעונה שעברה הציל את קבוצת הנוער של קרית אתא מירידת ליגה בליגה הלאומית. העונה מונה לעוזר מאמן של קבוצת הבוגרים, בהמשך לעבודתו בקבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully