וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון הפסידה 84:71 לאריס סלוניקי

עם רצף ארבעה ניצחונות בליגה, קבוצתו של בית הלחמי נותרה ללא ניצחון ביורוקאפ כשנכנעה 84:71 לאריס. בני השרון התלוננה על השיפוט

משהו טוב עובר על בני השרון. בליגה. מאז שהצטרף אריאל בית הלחמי לקבוצה והחליף את משה ויינקרנץ, בני השרון אמנם ניצחה בכל ארבעת משחקיה, אך באירופה זה עדיין רחוק מלהספיק. בני השרון נכנעה לקבוצה טובה יותר ממנה, אריס סלוניקי, במחזור השני ביורוקאפ 84:71, וכעת היא עם מאזן של שני הפסדים.

הקבוצה מהשרון הגיעה למשחק אחרי ניצחון ליגה באור יהודה על גבעת שמואל וקיוותה להביא את היכולת הטובה של מאיר טפירו גם ליוון. אלא שטפירו היה בינוני, ולמרות משחק טוב של הזרים של בני השרון, אוגונה אוניקווה ושון ג'יימס, זה פשוט לא הספיק.

בני השרון, שהובסה בשבוע שעבר על ידי טלקום אנקרה, תקווה לאסוף את הנקודות אצל יוונית אחרת, פאנליניוס, שאף היא עם הפסד שני מאז תחילת הטורניר. וטפירו? הגיע הזמן שהוא ישמור על עקביות ולא יסתפק בהבזקים. התרגלנו פשוט ליותר. כוכב בני השרון אמנם התעורר בגארבג' טיים וסיים עם תשע נקודות ושבעה ריבאונדים, אך ברוב המשחק הוא איבד ולא היה גורם דומיננטי.

בבני השרון היו בסיום תלונות על השיפוט שלדבריהם היה ביתי: "זה בלתי אפשרי לנצח עם שיפוט כמו שהיה, השופטים פשוט מאוד הרגו אותנו". יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס: "שיחקנו מול הר געש יווני, מול 5,000 צופים שהרעישו עולמות. ברוב שלבי המשחק היינו בתמונה, לא נתנו להם לרוץ, שמרנו על פער סביר, אבל ברבע הרביעי בגלל טעויות שיפוט שילמנו על זה". הקבוצה תשוב ביום חמישי לפנות בוקר לישראל.

במשחק המקביל בבית גברה טלקום אנקרה הטורקית על פאנליניוס היוונית 64:70. הטורקים הוליכו אחרי הרבע הראשון 12:17, אבל היוונים עשו רבע שני מצוין של 16:25 כדי להפוך את התוצאה, טלקום הצליחה לעצור את פאנליניוס ברבע האחרון על 12 נקודות בלבד כדי לעשות ניצחון שני במפעל (הראשון היה מול בני השרון). פאנליניוס עם הפסד שני. את טלקום אנקרה הוליכו: ארווין דאדלי עם 20 נקודות ושבעה ריבאונדים, מייקל רייט הוסיף 17 נקודות, רודריק בלקני הוסיף 13 נקודות. מן העבר השני הרבו לקלוע לייונים: איבן רדנוביץ' עם 18 נקודות ותשעה כדורים חוזרים, סטבן נדפיי 12 נקודות ושבעה ריבאונדים.

מהלך המשחק

אריס עלתה בחמישייה עם קיידרן קלארק, שון מארשל, בלגוטה סקוליץ', דימיטריוס צ'לדאריס, ספנסר נלסון. בני השרון פתחה עם קוקי בלצ'ר, ריצ'ארד רובי, מאיר טפירו, עוסמאן סיסה, אוגונה אוניקווה. סקוליץ' פתח את המשחק עם נקודות ראשונות, אך בני השרון שמרה על משחק צמוד כשבלצ'ר וסיסה קלעו לזכותה. אלא שבני השרון בהמשך גימגמה בהתקפה ואיפשרה ליוונים לרוץ 2:10 אחרי סל של קלארק. שון ג'יימס עצר את הדהירה של המארחים עם נקודות וסייע לקבוצתו לרדת בפיגור 16:23 בתום הרבע.

הרבע השני נפתח בגמגום מצידה של בני השרון, כשטפירו לא ממש מצא את הסל. בהמשך הגיעה גם עבירה טכנית ועבירה בלתי ספורטיבית שביצע האמין קווינטנס, מה שאיפשר את הריצה של אריס וצ'לדאריס השלים ריצה נאה עם שלשה שהעלתה את קבוצתו ל-23:32. אך דווקא אז קווינטנס דהר ויחד עם שלשה ראשונה במשחק לבני השרון של אוניקווה ההפרש צומק ל-38:34. שחקניו של בית הלחמי ירדו להפסקה בפיגור 41:37.

שון ג'יימס, שלראשונה העונה זכה לדקות משמעותיות, נכנס טוב לרבע השלישי ויחד עם טפירו שמר על יתרון מינימלי ליוונים. דווקא אז, כשבני השרון נתנה איתותים של חזרה, צ'לדאריס המשיך לדהור קדימה והגדיל את היתרון בחזרה לעשר (48:58). הפער נשמר עד סיום הרבע, אליו ירדה אריס ביתרון 53:64.

אחרי דקות ממושכות ללא נקודות, בני השרון שברה את הבצורת ושלוש דקות מתחילת הרבע ריצ'ארד רובי קלע ארבע נקודות לאורחים. אריס לא נבהלה והחזירה לעצמה את היתרון הדו ספרתי עם נקודות מהקו של אגדאקוס. ריצ'ארד רובי כבר איבד את זה מהקו והחטיא את הזריקות החשובות וגם איבודי כדור של של ג'יימס ואוניקווה לא ממש תרמו לקאמבק. למרות שהיה חלש לאורך כל המשחק והירבה לאבד, טפירו קבר שלשה ומנע בריחה מאריס. זה לא הספיק ואריס ניצחה 71:84.

סטטיסטיקה

בני השרון: אוגונה אוניקווה 15, קוקי בלצ'ר 13, שון ג'יימס 10, מאיר טפירו 9 (7 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 6 איבודים), האמין קווינטנס 8 ריצ'ארד רובי 7, עוסמאן סיסה 6, אורי יצחקי 2, ארז כץ 1.

אריס סלוניקי: קיידרן קלארק 15, ספנסר נלסון ובלאגוטה סקוליץ' 14, שון מרשל ודימיטרוס צאלאדריס 12, לאזארוס אגאדוקוס 9, ניקוס בארלוס 4, אנטון גאבל 3, ניקוס ארגירופולוס 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully