וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייך מסינה, אכלת אותה

מסינה וצסק"א ספגו הפסד ראשון במילאנו, 80:79 אחרי שהובילו ב-17 נקודות במחצית. אולימפיאקוס סייעה למכבי והביסה את אבלינו 66:91

חלקו הראשון של המחזור השישי ביורוליג שוחק היום (רביעי) ופתח את הסיבוב השני של שלב הבתים. אולימפיאקוס אירחה באולם השלום והאחווה את אבלינו האיטלקית והביסה אותה 66:91. עוד בבית א', לה מאן הובסה בביתה 87:55 על ידי מלאגה, שהמשיכה את המומנטום מהניצחון בשבוע שעבר על מכבי.

ההפתעה הגדולה היתה בבית ד' כשצסק"א מוסקבה, שהיתה בלתי מנוצחת עד השבוע, הפסידה במפתיע במילאנו 79:80. ריאל מדריד הפסידה ביוון לפאניוניוס 68:66, פרטיזן ניצחה את אפס פילזן ועקפה אותה. בבית ב' התארחה סיינה אצל פרוקום סופוט הפולנית וניצחה אותה ללא קושי 71:83.

בית א'

אולימפיאקוס – אבלינו 66:91

קבוצת הכוכבים מפיראוס היתה צמודה בראשות בית א' לציבונה זאגרב המפתיעה, שניצחה אותה במחזור השלישי. האדומים הביסו את האיטלקים 69:83 במשחק הראשון בין שתי הקבוצות, וגם בגומלין לא השאירה לה סיכוי, כשהמשחק נגמר כבר במחצית. לאבלינו היה מאזן זהה לזה של מכבי (3-2), וניצחון חוץ של האיטלקים היה מסבך קשות את פיני גרשון ושחקניו, כך שהצהובים יכולים לישון בשקט לקראת המפגש מול ציבונה מחר.

אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים ביתרון ארבע נקודות לאולימפיאקוס, סגרו היוונים את המשחק ברבע השני, שהסתיים בתוצאה 9:21. גם ברבע השלישי לא הורידה אולימפיאקוס רגל מהגז וסיימה אותו ביתרון 36 נקודות. ג'וש צ'ילדרס הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 13 נקודות, וויצ'יץ' תרם 10 נקודות ויותם הלפרין קלע 8 נקודות. את שחקני אבלינו הוביל כריס וורן עם 16 נקודות, תמאר סליי קלע 11 נקודות וטראוויס בסט סיים עם 6.

לה מאן – מלאגה 87:55

אחרי ארבעה הפסדים בחמש נקודות או פחות (עם שני הפסדים בהארכה) ניסתה לה מאן המתוסכלת למצוא ניצחון ראשון העונה ביורוליג מול מלאגה הפצועה. הספרדים, מצדם, רצו להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון על מכבי במחזור שעבר.

מלאגה פתחה חזק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 11:23. המחצית הסתיימה ביתרון 10 למלאגה, ובמחצית השנייה זה כבר לא היה כוחות. תומאס קלאטי הוביל את קלעי הספרדים עם 20 נקודות, יירי וולש הוסיף 14. פול שירלי, שהוחתם לאחרונה בקבוצה, קלע 5 נקודות ב-18 דקות. את המקומיים הוביל אלן קופי עם 15 נקודות. דיוויד בלות'נתאל קלע 8.

בית ב'

פרוקום סופוט – סיינה 83:71

סיינה עשתה את המוטל עליה וניצחה את סופוט בפולין, וכך הפעילה לחץ על ברצלונה ופנאתינייקוס. המשחק נפתח בתצוגת התקפה לא טובה והסתיים בתוצאה 9:13 לסיינה, קבוצת ההתקפה הטובה ביורוליג. ברבע השני הגדילה סיינה את הפער ל-28:38. עד הסיום לא הצליחו הפולנים להתקרב, הרבה בזכות טרל מקינטייר שקלע 26 נקודות לזכות האורחים וריימונטס קאוקינס שקלע 22. דיוויד לוגן קלע 20 נקודות לזכות המארחים, שיישארו במקום הרביעי למרות ההפסד.

בית ד'

פאניוניוס – ריאל מדריד 66:68

ריאל מדריד התארחה ביוון אצל פאניוניוס, במטרה להשיג ניצחון שלישי רצוף, אך הפסידה 68:66 במשחק צמוד. דווקא ריאל פתחה את המשחק חזק עם ריצה ל-2:10, אך פאניניוס התעוררה וסיימה את הרבע ביתרון 13:17. ברבע השני פתחה פאניוניוס את המשחק וסיימה אותו ביתרון 25:41. עד סוף הרבע השלישי היתרון השתנה בנקודה בלבד, אך בפתיחת הרבע הרביעי, עשתה ריאל ריצה של 1-13, ואף עלתה ליתרון של נקודה. אולם, פאניוניוס חזרה להוביל, וראול לופז החטיא שלשה בסיום שהיתה יכולה לנצח את המשחק.. ההפסד הותיר את הספרדים במקום השני עם שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים, כשאליה נצמדה פאניוניוס עם אותו המאזן. ראול לופז קלע 7 נקודות בלבד והחטיא את חמש הזריקות שלו לשלוש. מרקו תומאס הוביל את קלעי המפסידה ממדריד עם 18 נקודות. צ'ווטקוביץ' הוביל את קלעי היוונים עם 21 נקודות.

פרטיזן בלגרד – אפס פילזן 77:83

לשתי הקבוצות היה מאזן זהה של 3-2. פילזן הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים, שניים מהם בבית וגם כשלה מול פרטיזן בבלגרד. פרטיזן סיימה את הרבע הראשון ביתרון 7 נקודות, ואת המחצית ביתרון 4. ארבע דקות לסיום, עוד היה הפער דו-ספרתי, אך פילזן החלה לנגוס בו, הרבה בזכות המחליף קליפורד האמונדס, וצימקה אותו לחמש נקודות. פרטיזן התעשתה בזמן, גם בזכות איבודי כדור ועבירה בלתי ספורטיבית של מילוש וויאניץ', וסגרה את המשחק. אלכסנדר ראשיץ' הוביל את קלעי המארחת עם 18 נקודות. את הטורקים הוביל קרם גונלום עם 14.

מילאנו – צסק"א מוסקבה 79:80

מילאנו רצתה לשמור על המומנטום מהניצחון הראשון שלה העונה ביורוליג בבית על פאניוניוס. מאמן צסק"א מוסקבה, שעדיין לא נוצחה ביורוליג, חשש מרפיון אחרי שקבוצתו ניצחה בארבעת משחקיה הראשונים. והוא צדק.

במחצית הובילה צסק"א ב-17 נקודות והכל נראה גמור, אך ברבע השלישי החלה מילאנו בקאמבק האדיר שלה. ברבע השלישי היא השאירה את צסק"א על עשר נקודות, וברבע הרביעי היא התפוצצה התקפית וקלעה 31 נקודות. בדקה האחרונה קלע דיוויד הוקינס סל שהעלה את האיטלקים ליתרון 79:80, ובמהלך הבא איבד שישקאוסקס כדור שסגר את הסיפור.

דיוויד הוקינס הוביל את האיטלקים עם 20 נקודות, לוקה ויטאלי קלע 17. זוראן פלאניניץ' הוביל את כוכבי צסק"א עם 15 נקודות. שישקאוסקס קלע 11.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully