וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אופ"א: דינמו זאגרב נפלה פעמיים

אופ"א: דינמו זאגרב הפסידה 2:1 לאודינזה והודחה מהמפעל. אוהד נפצע קשה, יפת הפסיק את המשחק בשל זריקת אבוקות. 0:0 לסיטי

אוהד של דינמו זאגרב נפצע קשה לאחר שנפל מאחד מהיציעים העליונים באצטדיון פריולי באודינה. קבוצתו הפסידה 1:2 לאודינזה וסיימה את דרכה בגביע אופ"א. המשחק היה סוער והופסק למספר דקות על ידי השופט הישראלי, אלון יפת. בית ד' יקבל סיום דרמטי במחזור האחרון, לאחר שניימיכן ניצחה במוסקבה 1:2 את ספרטק, והשאירה לעצמה סיכוי להעפלה במחזור האחרון.

שאר המשחקים בבתים א'-ג' סיפקו לנו עולות חדשות לשלב הבא, וגם דרמות למחזור האחרון. בבית א', מנצ'סטר סיטי סחטה 0:0 ביתי מפאריס סן ז'רמן. טוונטה של סטיב מקלארן הצטרפה אליה לאחר 1:2 ביתי על שאלקה. הצרפתים ייאבקו על הכרטיס האחרון לשלב הבא עם רסינג סנטאנדר.

בבית ב', גלאטסראיי השיגה ניצחון שלישי במפעל, 0:1 בחוץ על הרטה ברלין, שממשיכה לאכזב באירופה. מטליסט חרקוב הדהימה את אולימפיאקוס 0:1 והצטרפה לטורקים בשלב הבא. שתי המפסידות ייפגשו במחזור האחרון בקרב ראש בראש על הכרטיס האחרון מהבית.

בבית ג', סטנדרד ליאז' ממשיכה לשמור על מאזן מושלם ונקי משערים, לאחר 0:3 מרשים על סמפדוריה. סביליה הביסה 0:3 את פרטיזן בלגרד.

בית א'

מנצ'סטר סיטי - פריס סן ז'רמן 0:0

מארק יוז בחר לעלות שוב עם הרכב מחליפים, וכמעט שילם על כך ביוקר. טל בן חיים חזר להרכב הקבוצה וגילה יכולת טובה. במחצית הראשונה בלם בן חיים ממתיאה קז'מן לכבוש. במחצית השנייה השתלטו האורחים על המשחק וצרו על שערו של ג'ו הארט. רק החמצות מזעזעות של חלוצי הצרפתים מנעו מהסיטי הפסד ראשון בשלב הבתים. התיקו הספיק ליוז להעפיל לשלב הבא, במשחקה האחרון של קבוצתו בשלב הבתים. סן ז'רמן וסנטאנדר יילחמו על הכרטיס האחרון במחזור האחרון.

טוונטה - שאלקה 1:2

פרד רוטן, מאמן שאלקה, חזר למגרש בו שיחק במשך 15 שנים ואימן עד יולי האחרון, ונחל הפסד מביך. רוב ווילארט כבש מקרוב להולנדים כבר לאחר שלוש דקות. בדקה ה-55 ירה קנת פרז מ-35 מטרים ומצא את הרשת. ג'ראלד אסמואה רק צימק לגרמנים בדקה ה-77. טוונטה של סטיב מקלארן הבטיחה את עלייתה לשלב הבא. למרות ההפסד, שאלקה בעמדה נוחה לעלייה. רק ניצחונות של סן ז'רמן וסנטאנדר במחזור האחרון, יובילו להדחה מביכה של הגרמנים.

בית ב'

הרטה ברלין - גלאטסראיי 1:0

מילאן בארוש דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-69, וסידר למיכאל סקיבה ניצחון שלישי במשחק האחרון בבית ב'. הטורקים יהיו בשלב הבא. הרטה ברלין, אחת מהפתעות העונה בבונדסליגה, נותרה עם שתי נקודות לאחר שלושה משחקים, אך היא תעפיל לשלב הבא רק במידה ותנצח בפיראוס את אולימפיאקוס.

מטליסט חראקוב - אולימפיאקוס 0:1

מטליסט חרקוב מסתמנת כאחת הקבוצות המפתיעות בשלב הבתים. שבוע אחרי הניצחון הדרמטי באיסטנבול על גלאטסראיי, הגיע עוד ניצחון של הדקות האחרונות במשחק הבית מול אולימפיאקוס. שיתוף פעולה ברזילאי בין ג'קסון קואליו לאדמאר סידר לאחרון שער בדקה ה-87. האוקראינים העפילו לשלב הבא. היוונים זקוקים לתיקו מול הרטה במחזור האחרון.

בית ג'

סטנדרד ליאז' - סמפדוריה 0:3

ניצחון שלישי ברציפות לסטנדרד ליאז', שהעפילה לשלב הבא. בדקה ה-23 בישל מילאן יובאנוביץ' שער לאיגור דה קמארגו שכבש בנגיחה חזקה. עוד 12 דקות חלפו והפעם אוגוצ'י אוניוו הוא זה שנגח לרשת של לוקה קסטלאצי. האורחים לא היו לחלוטין במשחק, וספגו שער נוסף בדקה ה-43, מרגליו של יובאנוביץ', ששמו הוזכר השבוע כמועמד להצטרף לבאיירן מינכן. סלים טועמה ישב 90 דקות על הספסל. סמפדוריה תארח במחזור האחרון את סביליה לקרב על הכרטיס לשלב הבא.

סביליה - פרטיזן בלגרד 0:3

סביליה התקדמה לעמדה נוחה להעפלה מהבית, לאחר ניצחון 0:3 על פרטיזן בלגרד. בדקה ה-32 נוכשל חסוס ברחבה, ולואיס פביאנו לא התקשה להעלות את סביליה ליתרון. דקה אחת בתוך המחצית השנייה ירה רנאטו מ-25 מטרים וכבש את השני לספרדים. המטווח נמשך בדקה ה-73, כשלואיס פביאנו ירה את השני שלו במשחק, 0:3. פרטיזן בלגרד מסיימת את דרכה במפעל לאחר ארבעה הפסדים רצופים בבית ג'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בית ד'

אודינזה - דינמו זאגרב 1:2

תקרית קשה אירעה לפני המשחק, כאשר אוהד דינמו זאגרב, ככל הנראה שיכור, נפל מהיציעים בפריולי והובהל לבית החולים. האוהד קפץ מאחד היציעים העליונים על מנת להשיג מקום ישיבה עם ראות טובה יותר. הוא נפצע קשה, סובל משבר בגולגולת ובאף, אך לא נשקפת סכנה לחייו. קודם לכן, עצרה המשטרה האיטלקית 12 אוהדים קרואטים בשל "התנהגות חשודה".

גם במשחק עצמו לא היה לאוהדים שהגיעו מזאגרב נחת. כבר לאחר חמש דקות מצא אנטוניו די נטאלה את פאביו קוואלירלה בתוך הרחבה, וזה כבש את הראשון. בדקה ה-77, הפסיק השופט הישראלי, אלון יפת. את המשחק לחמש דקות והורה לשחקנים לרדת מהמגרש, בעקבות מטח חזיזים ואבוקות שהגיע מיציע אוהדי דינמו. המשחק חודש במהרה, ובדקה ה-79 בעט כריסטיאן אובודו מ-20 מטרים והעלה את אודינזה ל-0:2. איגור בישקאן רק צימק בתוספת הזמן. אודינזה השיגה ניצחון שלישי משלושה משחקים והעפילה לשלב הבא. דינמו זאגרב סיימה את דרכה במפעל.

ספרטק מוסקבה - ניימיכן 2:1

סרגיי קובלצ'וק כבש לרוסים בנגיחה כבר לאחר שתי דקות של משחק, אבל ההולנדים הפכו את הקערה במחצית השנייה עם צמד שערים דרמטיים והשיגו נקודות ראשונות להולנדים. ג'ון ואן בוקרינג איזן בנגיחה בדקה ה-84, ולאסה שון, הקשר הדני, כבש את שער הניצחון בדקה ה-88. הניצחון השאיר לניימיכן, שתארח במחזור הבא את אודינזה, סיכוי להעפיל מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully