וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות מתקרב, צ'ך לא מתרגש

השמועות על שינויים בצ'לסי לא ממש עושות רושם על השוער הצ'כי: "זה חוזר על עצמו בכל עונה". קראוץ' מפרגן לטוני אדאמס, פול אינס מחייך

חרושת השמועות סביב מעברים אפשריים של כוכבי צ'לסי למחוזות חדשים, ממשיכה להכות גלים אבל לא ממש עושה רושם על השוער פטר צ'ך. גם הידיעות על בואם של חלוצים כמו מריו גומז משטוטגרט או לוקאס פודולסקי מבאיירן מינכן התקשו להפריע את מנוחתו של השוער, שעדיין מתוסכל מהפסד הליגה הביתי לארסנל (2:1) ביום ראשון.

"תמיד יש ספקולציות על שחקנים שעוזבים ועל כאלה שבאים", אמר הצ'כי, "אני בצ'לסי כבר יותר מארבע שנים ובכל עונה חוזר אותו סיפור. בכל חלון העברות יש על פי התקשורת 50 שחקנים שמגיעים ו-20 שעוזבים. מבחינתי, אין מה להתרגש".

לגבי האפשרות שחוד הקבוצה יחוזק על ידי אחד מחלוצי נבחרת גרמניה, אמר צ'ך: "זה כבר עניין של המנג'ר ואני בטוח שיש לו את המחשבות האישיות שלו בנושא. כשחקן אני לא אמור להגיב על משהו כזה לפני שהוא באמת קורה. נחכה ונראה מה חלון ההעברות יביא".

קראוץ' עוקץ את רדנאפ, אינס שומר על חיוך

טוני אדאמס רשם ביום ראשון את ניצחונו השני כמנג'ר פורטסמות, לאחר 2:3 ביתי על בלקבורן, ועכשיו הוא זוכה למחמאות מחלוצו גבה הקומה, פיטר קראוץ', שעל הדרך גם דאג לעקוץ את הבוס הקודם הארי רדנאפ.

"מאז שטוני הגיע האימונים חדים יותר. הוא הביא רעיונות משלו ורואים שאנחנו הולכים ומשתפרים תחת הנהגתו". קראוץ' החמיא גם לשותפו לחוד, ג'רמיין דפו, אשר יחד איתו שותף ל-13 שערי ליגה של פומפי. "הוא בהחלט השותף האידיאלי" ,סיפר קראוץ', "אנחנו נוכל לתרום עוד הרבה יחד".

מי שהעמיקה את המשבר שלה בעקבות ההפסד בפרטון פארק, היא בלקבורן של פול אינס. המנג'ר הצעיר, בעונתו הראשונה בפרמייר ליג, חווה עונה קשה עם הרוברס, המדורגים במקום הלפני אחרון. לאחר ההפסד לפורטסמות גברו הקריאות לפטרו, ועכשיו אינס מגיב. "זה נוח לראות בי את המטרה, אבל זה בסדר, יש לי עור עבה. לא משנה לי מה אומרים אנשים אחרים, אלא מה חושבים השחקנים שלי - הם החשובים ביותר עבורי".

אינס המשיך לספר על הגישה החיובית שלו: "זה חשוב שאני אגיע כל יום עם חיוך ואדאג לכך שהשחקנים יהו שמחים ומוכנים כדי לקחת שלוש נקודות בשבת". מבחן החיוכים האמיתי של אינס יהיה מול רפא בניטז וליברפול, במחזור הליגה הקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully