וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פירס עשה מה שהוא תמיד עושה"

רונדו פירגן לחברו אחרי הניצחון של בוסטון על המג'יק, ואן גנדי מאשים את עצמו. החברים של וויד שמחים לעזור לו אחרי הניצחון על הווריורס

בוסטון הביסה הלילה (בין שני לשלישי) את אורלנדו בדו קרב בין שתי מתמודדות מהחוף המזרחי. המחצית הסתיימה ביתרון שתי נקודות של הסלטיקס, וברבע השלישי הירוקים פתחו מבערים ורצו ל-12 נקודות יתרון.

"פשוט ניצלנו את המצ'אפים", אמר פול פירס שקלע 15 נקודות מתוך ה-20 של בוסטון על טורקוגלו בריצה המכריעה שלה. רייג'ון רונדו, שקלע 16 נקודות ומסר 12 אסיסטים, הוסיף על הסופרסטאר שלו: "הוא עשה מה שהוא תמיד עושה. הוא נכנס לקצב ופשוט הלכנו עליו". במשחק נשרקו לא פחות משש עבירות טכניות, וסם קאסל מבוסטון הורחק. "היה משחק מעניין, נשרקו הרבה טכניות", אמר מאמן בוסטון דוק ריברס, "כדאי שאני אשתוק, שאני לא אקבל טכנית", התלוצץ.

"ההכנה היתה לקויה היום. לא עשינו עבודה טובה בפיק אנד רולים במחצית השנייה", אמר מאמן המג'יק סטן ואן גנדי. "הם קרעו אותנו היום, אבל כששתי הקבוצות יהיו בריאות, יהיה יותר טוב", אמר הרכז אנתוני ג'ונסון, שמחליף את ג'מיר נלסון הפצוע בחמישייה.

החברים של וויד אוהבים לעזור

דווין וויד סוף סוף קיבל מעט עזרה מחבריו לקבוצה, כששון מריון ואודוניס האסלם קלעו 21 נקודות כל אחד, וההיט ניצחו את הווריורס בגולדן סטייט אחרי ההארכה וקילקלו את משחק הבית הראשון של ג'מאל קרופורד, שהגיע בטרייד מהניקס.

"זה טוב שאנחנו יכולים לעזור לדווין", אמר הגארד כריס קווין, שהשווה את המשחק כשנותרו 7.1 שניות בהארכה. "הוא לוקח אותנו על גבו כל ערב, וגם הערב הוא עשה את זה כמובן, אבל חשוב שאנחנו נתעלה ונקלע כמה סלים חשובים".

"אחרי שהפסדנו במשחק הקודם והוצאנו המון אנרגיה, היה חשוב לחזור ולהמשיך לשחק נגד קבוצה שלא מרפה", אמר ווייד, בהתייחסו להפסד שני ערבים קודם לכן לקליפרס בנקודה. ג'מאל קרופורד קלע 40 נקודות, אך איבד כדור חשוב לקראת הסיום והחטיא זריקה בריצה בסיום, שאחריה השתטח על הפרקט בתסכול. הוא עדיין לא ניצח, מאז שהגיע לווריורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully