וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "הגיע לנו לנצח את ווסטהאם"

המאמן הספרדי היה מרוצה מהיכולת של ליברפול ומכמות המצבים, אבל פחות מהתוצאה - 0:0. אפסון: "תוצאה מצוינת, שמרנו על שער נקי"

אחרי שצ'לסי הפסידה ביום ראשון לארסנל יכולה הייתה ליברפול לפתוח פער של שלוש נקודות בפסגת הפרמיירליג, אבל תיקו מאופס מול ווסטהאם באנפילד העניק לה רק נקודה אחת של יתרון על פני הכחולים.

האדומים החמיצו כמה הזדמנויות לא רעות בעיקר אחרי כדורי קרן, בעטו 20 פעמים לכיוון השער של הלונדונים, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת ורפא בניטז אמר אחרי המשחק: "הגיע לנו לנצח. מההתחלה ועד הסוף ניסינו לכבוש. אנחנו מאוכזבים, אבל אנחנו במקום הראשון. נגד פולהאם (0:0) לא שיחקנו טוב, אבל הפעם במשחק שלטנו, מסרנו, הנענו כדור והגענו להזדמנויות".

הספרדי הכחיש השערות לפיהן ינסה לרכוש את מייקל אואן מניוקאסל ולהחזירו לאנפילד וכנשאל האם הקבוצה סובלת מחוסר בטחון מול השער ענה: "אולי כמה מהשחקנים חסרי בטחון, אבל השאלה היא רק ההגעה שלנו למצבים. אני בטוח שבהמשך גם נתחיל לנצל אותם".

אצל הפטישים נרשמה שביעות רצון מהנקודה שהושגה בחוץ ובלם הקבוצה, מתיו אפסון, אמר: "זו תוצאה מצוינת. שמרנו על שער נקי פעם נוספת ובסוף גם אולי יכולנו לגנוב משהו. ג'אנפרנקו זולה נשאר נאמן לשיטה שלו למרות שהיה עליו קצת לחץ לעשות שינויים".

קרייג בלאמי, ששיחק בליברפול לפני כשנתיים ואמש הדביק כדור לקורה של פפה ריינה, הוסיף: "הייתי שמח לראות את ליברפול מנצחת בכל משחק מעכשיו ועד סיום העונה, חוץ מהמשחק מולנו. שיחקתי פה וקשה להשיג כאן נקודות כי זו קבוצה טובה ויש לה את האוהדים הכי טובים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully