וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו זכה בכדור הזהב

האתר הרשמי של פראנס פוטבול פירסם את התוצאות והפורטוגלי נבחר לשחקן הטוב בעולם ב-2008. "זו הגשמת חלום", אמר

שחקנן המצטיין של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, זכה בפרס כדור הזהב לשנת 2008, המוענק לשחקן שנבחר לטוב בעולם, כך הודיע הלילה (בין שני לשלישי) המגזין הצרפתי 'פראנס פוטבול' באתר האינטרנט הרשמי שלו. לאו מסי הגיע שני בסקר בו נטלו חלק 96 עיתונאים מכל רחבי העולם ופרננדו טורס סיים שלישי.

רונאלדו בן ה-23 הוא השחקן הרביעי של מנצ'סטר יונייטד שזוכה בפרס היוקרי וקדמו לו דניס לאו (1964), בובי צ'רלטון (1966) וג'ורג' בסט (1968), כשהפרס עוד נקרא 'שחקן השנה באירופה'.

הפורטוגלי כבש בעונה שעברה 42 שערים בכל המסגרות והיווה בורג מרכזי בזכייתה של הקבוצה באליפות אנגליה ובליגת האלופות. בנוסף הפך לשחקן השני אי פעם שזוכה בתואר 'שחקן השנה באנגליה' פעמיים ברציפות. הוא הפורטוגלי השלישי שזוכה בפרס אחרי שקדמו לו אוזביו (1965) ולואיס פיגו (2000) ושחקן הפרמיירליג הראשון מאז מייקל אואן ב-2001.

"לזכות בתואר הזה בגיל 23 זה נפלא כי הקריירה שלי רק התחילה לפני כמה שנים. אבל זה פנטסטי מאחר שבמירוץ היו גם מסי, טורס ואפילו צ'אבי. כל השחקנים האלו יכלו לזכות, אבל אני שמח שאני ניצחתי". הפורטוגלי הוסיף: "זה אחד מהימים המאושרים בחיי. האנשים שמכירים אותי יודעים שמבחינתי זו הגשמת חלום, אבל מחר, באימון, אני אהיה בדיוק אותו אדם".

פרגוסון אופטימי

ועוד במנצ'סטר יונייטד, למרות פתיחת העונה הלא משכנעת, השדים האדומים מתקרבים לצ'לסי ולליברפול והם שש נקודות מהמקום הראשון כשלרשותם עוד משחק חסר ולאכס פרגוסון שפע אופטימיות בדברים שאמר ל'סאן'.

"שיחקנו בחוץ מול כמעט כל קבוצות הצמרת. זה מדהים ואני חייב לומר שהעובדה שנהנה מיתרון ביתיות מולן בחצי השני של העונה תיתן לנו יתרון", אמר המאמן הסקוטי, "אם נגיע לראש השנה כשאנחנו 2-3 נקודות מהמקום הראשון יהיה לנו סיכוי מצוין לזכות באליפות. אנחנו תמיד טובים יותר בחצי השני של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully