וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקמו בציבונה?

מכבי ת"א מארחת את ציבונה זאגרב ותקווה להחזיר על ההפסד במשחק הראשון. מעבר לזה, פיני גרשון יחפש ניצחון ראשון ביורוליג אחרי ההפסד למלאגה

משחק מספר 63: מכבי תל אביב – ציבונה זאגרב (8+) 1.8, 9.0, 1.8

כולם קיוו שאחרי חילופי המאמנים במכבי תל אביב פיני גרשון יפתח את הקדנציה המחודשת שלו אצל הצהובים עם ניצחון. לא רק שזה לא קרה בשבוע שעבר נגד מלאגה, אלא גם הבעיות הישנות החלו לצוץ וגרשון הבין שצפויה לו עוד הרבה עבודה. פתאום החלו לדבר על כך שהעלייה לטופ-16 נמצאת בסכנה, למרות שארבע קבוצות זוכות בכרטיס, אך גם גרשון יודע שמה שמדאיג פחות זה ההעפלה כמו היכולת הרעה שהשחקנים החדשים שלו מציגים.

הצהובים, שניצחו בליגה את עירוני אשקלון 75:99, יודעים שהאופרה תהיה אחרת לגמרי ביום חמישי בהיכל נוקיה כשהם יפגשו את אחת הקבוצות היותר טובות בבית בשלב המוקדם. את דרכה השנה ביורוליג פתחה מכבי תל אביב עם מפגש מול ציבונה בזאגרב, אז זה נגמר רע מאוד עם הפסד צורם 81:79 אחרי משחק צמוד.

ציבונה מדורגת נכון לעכשיו ראשונה בבית עם מאזן מצוין של ארבעה ניצחונות לעומת הפסד אחד. מכבי תל אביב לעומת זאת תופסת את המקום הרביעי, עליו היא כנראה תילחם יחד עם אבלינו, לה יש את אותו מספר הנקודות, שבע. לצהובים יש מאזן של שני ניצחונות ושלושה הפסדים אחרי סיום הסיבוב הראשון של השלב המוקדם.

לאחר המשחק נגד ציבונה מכבי תל אביב ניצחה את אבלינו במה שנחשב עד כה כמשחק הטוב ביותר שלה העונה באירופה, למרות שבסוף זה נגמר רק בשבע הפרש, 90:83. מיד לאחר מכן הגיע ניצחון על לה מאן בהארכה, 80:82. במשחק הבא כבר המזל הספיק רק לא לסיים עם תבוסה של יותר מ-30 הפרש, כשהמפגש מול אולימפיאקוס הסתיים ב-84:65 ובשבוע שעבר כאמור מכבי תל אביב הפסידה למלאגה, 80:73.

ציבונה לעומת זאת פתחה את דרכה האירופית עם ניצחון על מכבי, לאחר מכן הגיע ניצחון בסקור נמוך על לה מאן 54:58, במשחקה הבא היא ניצחה את אולימפיאקוס 76:85, ואז הגיע ההפסד הראשון והיחיד עד עכשיו למלאגה 77:67 כשלפני שבוע הקבוצה נזקקה להארכה כדי לנצח את אבלינו 79:82. אגב, מכבי תל אביב קולעת בממוצע 77.8 נקודות למשחק, בעוד היא סופגת 81.6. ציבונה לעומת זאת קולעת 74.6 נקודות למשחק, אך היא סופגת הרבה פחות – 73.

אז מי תנצח? האם מכבי תל אביב תחגוג ניצחון שלישי באירופה וניצחון אירופי ראשון עם פיני גרשון? הווינר הולך על יתרון שמונה נקודות לציבונה, כלומר הוא בטוח ביכולתה של מכבי לנצח בנוקיה למול הקהל שלה. אלא שגם בשבוע שעבר ניתן הפרש דומה כמלאגה קיבלה פלוס שבע. אנו מאמינים שגם אם יהיה ניצחון צהוב, זה יהיה בפחות משמונה. ההימור: 2 (1.8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully