וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים בלאומית, מסיימים באופ"א

שני טורים חדשים מובאים לפניכם למשחקי שלישי, רביעי וחמישי. מתחילים בגביע הטוטו, ממשיכים לנציגות ביורוקאפ ובגביע האתגר ומקנחים בגביע אופ"א

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 5.184 (10 ש"ח יניבו 52 ש"ח)

משחק מספר 1: מכבי הרצליה – הפועל חיפה. שחקניו של שלומי דורה אמנם גמגמובמחזור האחרון כשסיימו רק ב-2:2 נגד הפועל עכו, אך עד עכשיו הם מוכיחים שהם הקבוצה היציבה ביותר בליגה ובעיקר המסוכנת ביותר. הרצליה הגיעה למעמד בגביע הטוטו, אך ברור לכולם שהיא מחפשת את הליגה ועם הצרות שיש לה שם היא ממש לא תשחק עם מצב רוח. ההימור: 2 (1.6)

משחק מספר 3: אריס סלוניקי – בני השרון (14+). הווינר ממש ממעיט בערכה של בני השרון, שניצחה בשבת האחרונה את גבעת שמואל ונמצאת במצב מצוין מאז שאריאל בית הלחמי נכנס לעניינים והחליף את משה ויינקרנץ. אלא שהתבוסה בשבוע שעבר ביורוקאפ גורמת ללא מעט מחשבות שבני השרון לא תוכל לתת פייט נגד היוונים. גם אנחנו חושבים כך. ההימור: 1 (1.8)

משחק מספר 23: אולימפיה לאריסה – הפועל ירושלים. ירושלים עד עכשיו באירופה רק מאכזבת. אחרי שהודחה כבר בשלב הנוק אאוט ממפעל היורוקאפ, היא הגיעה לתחילת המשחקים בגביע האתגר והפתיעה, ממש בניגוד לציפיות, לאמסטרדם של אריק שיבק. כעת היא פוגשת למשחק מאוזן את אולימפיה לאריסה, ולאחר הניצחון על הפועל חולון בליגה היא צריכה לנצח. ההימור: 2 (1.8)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 14.07 (10 ש"ח יניבו 141 ש"ח)

משחק מספר 30: מילאן – לאציו. שתי הקבוצות נפגשות במסגרת הגביע האיטלקי בזכות המנוחה שמילאן מקבלת מגביע אופ"א. הרוסונרי נעצרו בשבועיים האחרונים מהדהירה שלהם, שכללה רצף מצוין. במחזור האחרון מילאן נכנעה מול פאלרמו 3:1 וכעת היא חייבת להוכיח לעצמה שהיא מסוגלת לחזור לעניינים, גם אם זה לא הליגה, ולנצח. ההימור: 1 (1.4)

משחק מספר 32: מנצ'סטר סיטי – פאריס סן ז'רמן. מנצ'סטר סיטי ממש לא עומדת בציפיות שתלו ממנה בתחילת העונה עם התחזקותה מבחינה פיננסית ועם הצטרפותו של רוביניו. הקבוצה של מארק יוז מקרטעת בליגה אך בגביע אופ"א היא עם מאזן מושלם. בשלב הזה היא יכולה מעט להוריד את הרגל מהגז ולכן זה ייגמר בתיקו. ההימור: איקס (3.35)

משחק מספר 72: וולפסבורג – פורטסמות. הנציגה הגרמנית נמצאת עם מאזן מושלם במקום השני בבית ה' ובעלת סיכויים מצוינים להעפיל לשלב הבא, למרות שנותרו עוד שני מחזורים לסיום שלב הבתים. פורטסמות לעומת זאת מאכזבת מאוד וניכר שמאז שהארי רדנאפ עזב אותה היא לא פוגעת כל כך. אנחנו הולכים על תיקו נוסף. ההימור: איקס (3.0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully