וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קלאס יאן הונטלאר חתם בריאל מדריד

שחקן אייאקס יעבור בתחילת מועד חלון ההעברות בינואר לאלופת ספרד, כפי שהבטיח נשיא המועדון, רמון קלדרון, כך מדווחת התקשורת בספרד

נשיא ריאל מדריד, רמון קלדרון, הבטיח, והערב (שני) הוא קיים, כשהחתים את שחקנה של אייאקס, קלאס יאן הונטלאר, באלופת ספרד. כזכור, הבוס של הלבנים התחייב כי בעקבות מכת הפציעות וחוסר המחץ הוא ישדרג את הקבוצה בחלוץ עד חג המולד, וכך עשה.

התקשורת הספרדית מדווחת כי ריאל החתימה את החלוץ ההולנדי והוא יעבור אליה בתחילת חלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר. מספר עיתונים נפוצים בארץ המטאדורים אישרו את הידיעה, כמו גם עיתונים בהולנד, שחשפו עוד קודם כי הונטלאר מנהל מגעים עם הקבוצה של ברנד שוסטר.

השחקן בן ה-25 חוזר על ידי מועדונים גדולים רבים ברחבי יבשת אירופה זה זמן מה. הונטלאר, שכבש 75 שערים ב-90 משחקים במדי אייאקס, לא יוכל לשחק העונה במדי ריאל בליגת האלופות, כיוון שכבר ערך הופעות במדי קבוצתו ההולנדית באירופה.

הנקודה השלילית אצל הונטלאר היא שהוא פצוע ומושבת עד ינואר, אז יעבור לריאל, וכי עדיין אין לו ניסיון ברמות הגבוהות באמת של אירופה. הונטלאר מונה העונה לקפטן אייאקס על ידי המאמן מרקו ואן באסטן ויש לו 11 הופעות במדי נבחרת הולנד, בהן כבש שבעה שערים. החתמתו של הונטלאר נעשית בעיקר עקב השבתתו של רוד ואן ניסטלרוי, כנראה עד סוף העונה הנוכחית עקב פציעה טורדנית בברכו. כעת, הונטלאר, ביחד עם גונזלו היגואין, ינסו לסחוב את הקבוצה המקרטעת של ריאל במאבק הקשה בליגה נגד ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully