וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבורי: "חבריי לקבוצה ירו לי בראש"

שחקן הניקס, שסירב לשחק ונקנס על ידי הנשיא, יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד חבריו לקבוצה, המאמן מייק דאנטוני והנשיא דוני וולש

כשהקריירה שלו בניו יורק ניקס עומדת בפני סיומה, מרשה לעצמו הגארד סטפון מארבורי להשתלח בחבריו לקבוצה מהתפוח הגדול ובמאמנו מייק דאנטוני. זה זמן רב שמארבורי והניקס כבר לא, וימיו של הגארד בקבוצה ספורים, אבל דברים קשים כמו שהשחקן אומר קשה לשמוע, ובעיקר להאמין.

למי ששכח, רק לפני מספר ימים סירב מארבורי לשחק במדי הניקס, כשזו הייתה הפעם השנייה שהוא מיאן ללבוש את מדי הקבוצה. אחרי אותו אירוע ביקש דאנטוני להשעות את הגארד הסורר. נשיא הניקס, דוני וולש, אכן השעה אותו מהמשחק ביום שבת נגד גולדן סטייט, וקנס אותו בסכום המוערך בכ-400 אלף דולר.

כעת יוצא השחקן במתקפה משולחת רסן נגד כולם: "ישבתי בצד במשך שלושה שבועות ולא פציתי פה. לא שמעתי אף אחד מחבריי לקבוצה אומר 'למה סטפון לא משחק?' כשהדברים הלכו רע והדרדרו, שחקנים כמו קוונטין ריצ'ארדסון אמרו 'אני לא מחשיב אותו כשחקן הקבוצה'. לא היה אכפת לו שאני חלק מהקבוצה. הם השאירו אותי למות בצד. אם אני נורה בראש, לפחות הייתי מצפה שזה יגיע מהאויב. נוריתי בראשי על ידי חבריי לקבוצה, והם אפילו לא העניקו לי מוות מכובד.

"למייק אין כוונות שאשחק כדורסל", המשיך מארבורי במתקפה על המאמן. "מלכתחילה הוא לא כיבד אותי. זה היה מעבר לאי-כבוד. הוא הציב את דנילו גלינארי, שלא ערך מחנה אימון מסודר עם הקבוצה, לפניי. הוא לא עשה דבר כדי לעזור לי, הוא רק ניסה לפגוע בי". על ההשעיה שלו על ידי וולש, אמר מארבורי: "הוא השעה אותי מבלי לשמוע את הצד שלי. זה לא הוגן. הוא החליט לקנוס אותי מבלי שדיבר איתי אפילו".

"אני לא יודע מה לומר על הדברים הללו", אמר הפורוורד דייויד לי. "הוא קיבל את הרושם הזה, אבל אני לא יודע למה. בכל אופן, אנחנו צריכים להתקדם ולחשוב כיצד לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully