וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ובני סכנין נפרדו ב-0:0

הקבוצה של לחמן הגיעה לטדי, הציגה משחק הגנה לוחמני ומשובח ותסכלה את הדאבליסטית עם משחק ללא שערים. בית"ר מתרחקת ממאבק האליפות

בית"ר ירושלים המשיכה הערב (שני) את רצף חוסר הניצחונות בבית, כשסיימה ב-0:0 ביתי ומאכזב מול בני סכנין. סכנין שוב חזרה מטדי עם נקודות, אחרי שניצחה בירושלים פעמיים בעונה שעברה. מנחוס? הבעיות של בית"ר גדולות הרבה יותר.

הדאבליסטית שוב הציגה משחק שבלוני, חסר מעוף ולא הצליחה להתמודד עם ההתלהבות והלחימה במשחק ההגנה של סכנין. מיכאל זנדברג פשוט לא הופיע למשחק, דרק בואטנג נראה כמו אחד שחושב על הקבוצה הבאה בינואר, והניסיונות של אבירם ברוכיאן וברק יצחקי להציל את המולדת לבד, פשוט לא צלחו.

ראובן עטר נראה אובד עצות על הספסל. לקבוצה שלו לא היו פתרונות לסכנין. עוד הגבהה ועוד כדור ארוך, ועוד דריבל הסתיימו בלא כלום. ללא מצבים, ללא שערים, ללא סיכוי ממשי להיאבק על תואר האליפות.

מילה טובה מגיעה לסכנין. הקבוצה הציגה כדורגל "לחמני" אמיתי. המאמן החדש-ישן החדיר בשחקניו אמונה, והאדומים הציגו כדורגל הגנתי איכותי שלא נגרר לברוטאליות המוכרת. מזואה אנסומבו סגר את מרכז המגרש, ופטי יאיא בלם את כל כדורי הגובה שהוגבהו לרחבה. הבעיה של לחמן היא בחלק ההתקפי. בקדנציה הקודמת היו לו שחקני הכרעה מצוינים כמו: ליאור אסולין, גבריאל לימה ואלן מסודי. אם לחמן יקבל קשר התקפי וחלוץ ליד אוקוצ'ה, שהיה מצוין, תהיה לו יופי של קבוצה לצאת איתה למלחמת ההישרדות.

מהלך המשחק

דקה 8: פרננדז העלה כדור חופשי לרחבה, בואטנג נגח מקרוב אבל לא מצא את המסגרת.

דקה 18: אוקוצ'ה ירה מ-20 מטרים כדור חזק שעבר מעל המשקוף של קאלה.

דקה 19: ברוכיאן חדר לרחבה והוציא כדור רוחב ליצחקי, החלוץ בעט בנגיעה מתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו הלכה החוצה.

דקה 32: בן שושן חילץ כדור בתוך רחבת סכנין והרים למרכז, ברוכיאן נגח מתוך תיבת החמש אך חלש ומאיר כהן קלט ללא קושי.

דקה 35: מתפרצת נפלאה של סכנין. אנסומבו העביר לאוקוצ'ה, שהכניס כדור נפלא לדוס סנטוס. הברזילאי השתחרר ובעט מחוץ לרחבה החוצה.

דקה 51: אוקוצ'ה חטף כדור מאלברז ובעט מפינת הרחבה, לידיים של קאלה.

דקה 56: יצחקי בעט מ-18 מטרים, הכדור פגע בפטי, עלה בקשת ונחת על גג השער.

דקה 57: ההזדמנות של בית"ר במשחק. ברוכיאן מצא עצמו לבד בפינת תיבת החמש לאחר הגבהה של דנין, אבל לא הצליח לנווט את הכדור לרשת, ופטי ניקה את הסכנה.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, דוד אמסלם (שמעון גרשון, 46), אלירן דנין, אבירם ברוכיאן, דרק בואטנג (משה אוחיון, 46), דריו פרננדז, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן (טוטו תמוז, 74), ברק יצחקי

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, מזואה אנסומבו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (מהראן אבו ריא, 88), מייקון דוס סנטוס (יחיאל צגאי, 58), אושרי גיטא (עלא אבו סאלח, 78), אובודו אוקוצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully