וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסצ'יה: "ריקלמה עשה את ההבדל"

מאמן בוקה שיבח את שחקנו, שכבש צמד ב-1:2 על ראסינג. איסצ'יה רוצה להישאר בקבוצה, אך אמר: "למנהלים יש זכות לא לרצות אותי"

המחזור ה-17 בליגת האפרטורה נערך בסוף השבוע האחרון וכשנותרו שני מחזורים לסיום הטורניר המרתק, בוקה ג'וניורס מוליכה את הטבלה עם 35 נקודות, כאשר שלוש קבוצות, טיגרה, לאנוס וסן לורנצו, דולקות אחריה.

במחזור האחרון גברו הבוסטרוס 1:2 בבומבונרה על ראסינג קלאב. את צמד השערים כבש חואן רומן ריקלמה, והמאמן קרלוס איסצ'יה, לו קשר מצוין עם ריקלמה, הפליג בשבחים כלפי מספר 10: "הוא האיש שעשה את ההבדל במשחק. ריקלמה יכול לכבוש כשהוא רוצה או להעמיד שחקן במצב הבקעה".

לגבי המקרה המוזר בו רץ ריקלמה לאוהד ספציפי לאחר השער השני שהבקיע וזכר אותו מתוך 50,000 האוהדים שמתפוצצים משמחה ביציעים, איסצ'יה טען כי "לא ראה את האירוע". המאמן גם רווה נחת מלוסיאנו פיגרואה: "הוא עשה מאמץ כביר במשחק. חששתי שייפצע לאחר שהוא חזר לשחק לא מזמן".

השאלה הגדולה היא מה יהיה עם איסצ'יה לאחר סיום הטורניר. גם אם יזכה עם בוקה באליפות, דבר שלא עשתה הקבוצה מאז קלאוסורה 2006, לא בטוח כי המאמן ימשיך בבומבונרה. איסצ'יה הודה כי הוא רוצה להישאר במועדון: "מי לא רוצה להיות מאמן בוקה", שאל שאלה רטורית, למרות שאמר כי "למנהלים את כל הזכויות שבעולם לא להאריך עמי את חוזה ההתקשרות".

* התאחדות הכדורגל הארגנטינאית תחליט השבוע מתי ייערך הקלאסיקו בין סן לורנצו והורקאן במסגרת המחזור ה-17, שהופסק בדקה ה-16 עקב תנאי מזג האוויר. המשחק החוזר, כמו הראשון, ייערך בבומבונרה, איצטדיונה של בוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully