וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: עודד יעקב סיים תפקידו כקפטן נבחרת הנשים

אחרי שבע שנים ביקש יעקב ביקש להשתחרר מהתפקיד, ויפנה לטיפוח טניסאים ומאמנים צעירים באיגוד. המאמן ליאור מור יחליפו

קפטן נבחרת הנשים של ישראל בטניס, עודד יעקב, מסיים את תפקידו לאחר שבע שנים בתפקיד. המאמן ליאור מור יחליף אותו בתפקיד הקפטן. יעקב יתפנה עכשיו לתפקיד חדש באיגוד הטניס, במסגרתו יטפח טניסאים ומאמנים צעירים.

עודד יעקב הסביר: "בימים האחרונים פניתי לאיגוד הטניס וביקשתי לסיים את תפקידי כקפטן נבחרת הפדרציה. לאחר שבע שנים מאתגרות, מרתקות ומרגשות, החלטתי לפנות את מקומי לטובת קפטן חדש, שיביא עימו יעדים חדשים ותנופה מחודשת לנבחרת. כמו בכל מערכת בריאה שבה מתרחשים חילופים מעת לעת, גם כאן אני רואה בשינוי תהליך חיובי ובריא.

"אני חש כי היעדים שהצבתי לעצמי ולנבחרת הושגו. עם כניסתי לתפקיד בסוף 2001 קיבלתי לידי נבחרת חזקה (אנה סמאשנובה, ציפי אובזילר והילה רוזן) שאותה שאפתי להוביל לבית העליון בגביע הפדרציה (לשמונה הגדולות). היה לי ברור שלשם כך עליי להכשיר לפחות שחקנית צעירה אחת שתעמוד לצידם של אנה וציפי ובבוא היום תיקח את שרביט ההובלה לידיה. שתי המטרות הללו הושגו במלואן.

"בשנים האחרונות היתה לנו הזכות להתמודד עם הנבחרות הטובות בעולם ואף להביא הביתה מספר מפגשים מרתקים. נפלה בחלקי זכות ענקית להוביל ספורטאיות צמרת כמו ציפי, אנה ושחר פאר ואני גם שמח שנוצר מיזוג מוצלח ביניהן לבין הטניסאיות הצעירות שנכנסות כעת למעגל: יוליה גלושקו, חן אסטרוגו וקרן שלמה. בעתיד הקרוב אני אפנה לטיפוח טניסאים ומאמנים צעירים ולעיסוקים אחרים בתחום הניהול ולימודי המאסטר שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • עודד יעקב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully