וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלחת אופ"א נפגשה עם השר לבטחון פנים

המשלחת בדקה את התנאים לאירוח אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2011 ותגיש את המלצותיה בעוד כשבוע וחצי. גם דנמרק מועמדת

משלחת אופ"א שתעביר את המלצותיה הסופיות לגבי אירוח אליפות אירופה עד גיל 21 לוועד הפועל של אופ"א, נפגשה היום (שני) עם השר לבטחון פנים, אבי דיכטר, מפקד מחוז ת"א ניצב אילן פרנקו, ועם יו"ר ומנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון ואורי שילה.

מטעם אופ"א נכחו בפגישה תיאודור תיאודריקיס, סגן יו"ר הוועדה לאצטדיונים ובטחון, אנדראס קון ממחלקת הבטחון, התחרויות והאצטדיונים, ו-ווילי מקדוגל, קצין הבטחון של אופ"א. ישראל ודנמרק נותרו המועמדות האחרונות לארוח הטורניר, כשהאליפות הקרובה תיערך בחודש יוני 2009 בשבדיה.

בחלקה הראשון של הפגישה סקר פרנקו את המיומנויות של משטרת ישראל באבטחת משחקים ואירועים, ואת מעטפת האבטחה שתעניק המשטרה לנבחרות, המשלחות והאוהדים. פרנקו אמר: "ידי המשטרה מלאות עבודה אבל האליפות הזו היא מסוג המשימות שהמשטרה תשמח להתנפל עליהן".

לאחר מכן המשיכו האורחים מאופ"א לפגישה עם השר דיכטר, שסקר בפניהם את המצב הבטחוני בישראל בשנים האחרונות. דיכטר הדגיש את העליה הניכרת בכמות התיירים בישראל בתקופה האחרונה, את המחויבות של ישראל כמדינה ורצונה לארח את הטרניר השני בחשיבותו של אופ"א.

משלחת אופ"א המהווה דרג מקצועי, התרשמה לחיוב ותעביר את המלצותיה לוועד הפועל של הארגון שיקבל את ההחלטה ב-11 בדצמבר. יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, אמר: "אירוח הטורניר יהווה הישג גדול בשבילנו. הצגנו בפני אנשי משלחת אופ"א את המצב השקט בישראל מתוך תקוות לארח את יורו 2011. אמרתי בפגישה שאני מקווה כי האליפות תתקיים בארץ הקודש".

השר אבי דיכטר: "הצגנו בפניהם את ההיבט הבטחוני בארוח האליפות. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי לעזור להתאחדות לכדורגל, ואני מקווה שהמפגש היום יכשיר את הדרך לארוח האליפות בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully