וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון הפתיעה את הפועל באר שבע

הקבוצה מהשרון הדרימה לבירת הנגב והשיגה ניצחון גדול, 2:3 בתוספת הזמן על הקבוצה של גיא לוי. הפועל כפר סבא ניצחה 0:2 את קרית אתא

המחזור ה-12 בליגה הלאומית הושלם היום (שני) עם שני משחקים. במשחק הראשון שנערך בצהריים הפועל כפר סבא ניצחה 0:2 את עירוני קרית אתא, כאשר את ההפתעה הגדולה של המחזור סיפקה עירוני רמת השרון, שגברה 2:3 בווסרמיל על הפועל באר שבע.

הפועל באר שבע - עירוני רמת השרון 3:2

הקבוצה של גיא לוי הגיעה למשחק בווסרמיל בידיעה שניצחון יעלה אותה למקום השני, רק ארבע נקודות מהראשונה, הפועל חיפה, אבל כנראה שקריסה מנטאלית עמדה לה לרועץ והיא נחלה הפסד מפתיע מאוד לקבוצת התחתית מהשרון, שמלקטת ניצחון שני העונה.

57 דקות במשחק העלה אורן ניסים את המקומיים ליתרון, אבל אחרי חמש דקות אלכס לויט איזן. דנדי אוקונגו (65) השיב את היתרון לאדומים מבירת הנגב, אבל היה זה שוב לויו שאיזן (70). שתי דקות בתוספת הזמן עשה גל גבע את הבלתי ייאמן מבחינת באר שבע כשכבש ונתן את מלוא הנקודות לרמת השרון, שתופסת קצת מרחק מהקו האדום. הקבוצה של גיא לוי עדיין שלישית, אבל עם הפסד מפתיע מאוד, שני העונה בליגה. בבאר שבע ישאפו שההפסד לא יתפתח לכדור שלג שלילי.

עירוני קרית אתא - הפועל כפר סבא 2:0

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ניצחה את האחרונה בטבלה ועלתה בעקבות הניצחון למקום השביעי, והיא רחוקה בשלוש נקודות ממכבי אחי נצרת, שסוגרת את החמישיה המובילה. עשהאל בן שבת, השחקן המושאל ממכבי נתניה, כבש את השער הראשון לכפר-סבאים בדקה ה-35. רועי דיין כבש את השער השני בדקה ה-67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully