וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול פיטרה את טינטין מארקז

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, סיים המאמן דרך של 10 שנים. נקבעו משחקי שמינית גמר גביע המלך, פצועים חדשים בריאל מדריד

אחרי ארבעה הפסדים רצופים והתדרדרות למקום אחד מעל הקו האדום, פיטרה היום (שני) אספניול את מאמנה, טינטין מארקז. הקבוצה מברצלונה נכנעה אתמול לספורטינג חיחון 1:0 בבית ואחרי כמה עונות טובות, במאזנה כעת שלושה ניצחונות בלבד מ-13 משחקים ועשרה שערי זכות. המאמן המפוטר עבד במועדון ב-10 השנים האחרונות, כמאמן במחלקות הנוער ושל קבוצת המילואים.

מארקז החליף על הקווים בקיץ האחרון את ארנסטו ואלוורדה שעזב לאולימפיאקוס, אבל תחתיו לא הצליחה הקבוצה לשחזר את היכולת שהציגה תחת האחרון. גם מאמן הכושר, צ'אבי פדררו פוטר ומי שהעביר היום את האימון היה עוזרו של מארקז, אוסקר פרארנאו. אספניול הודיעה שראשי יקחו 48 שעות כדי להחליט על זהות המאמן הבא. "אס" דיווח כי מי שצפוי להתמנות לתפקיד הוא חוזה מנואל אסנל, המכונה "מאנה". מאנה אימן בעבר את אתלטיק בילבאו. בין המועמדים הנוספים הוזכרו מירוסלב דג'וקיץ' הסרבי ומאמן בית"ר ירושלים לשעבר, לואיס פרננדז.

שלושה שחקנים הצטרפו לרשימת הפצועים הארוכה של ריאל מדריד: פפה, מיגל טורס ו-ווסלי סניידר, זאת אחרי בדיקות שעברו השלושה בבית חולים בעקבות המחזור האחרון. ההערכה היא שפפה הפורטוגלי ייעדר לתקופה של ארבעה שבועות, טורס לשלושה וסניידר לשבועיים. סניידר וטורס נפצעו כבר במחצית הראשונה במשחק ההפסד לחטאפה (3:1) והוחלפו. כל השלושה יחמיצו את המשחק מול זניט סנט פטרסבורג בליגת האלופות, פפה וטורס יחמיצו בוודאות את ה"סופר קלאסיקו" מול ברצלונה ב-14 לדצמבר.

כזכור, ריאל מדריד כבר איבדה את רוד ואן ניסטלרוי שנפצע וייעדר כל העונה. חוץ מזה, ברשימת הפצועים שלה אפשר למצוא את: גונזאלו היגואין, אריאן רובן, מאמדו דיארה, רובן דה לה רד, פאביו קנבארו וגבריאל היינצה.

הגרלת משחקי שמינית גמר גביע המלך התקיימה היום. המחזור הראשון של המשחקים יתקיים ב-7 לינואר, ומשחקי הגומלין יתקיימו שבוע לאחר מכן.

משחקי שמינית הגמר:

אתלטיקו מדריד - ברצלונה
פולי אחידו - אספניול
ריאל אוניון - בטיס
סנטאנדר - ולנסיה
סביליה - לה קורוניה
אוסאסונה - אתלטיק בילבאו
מאיורקה - אלמריה
ספורטינג חיחון - ויאדוליד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully