וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: מחירו הכבד של הניצחון

ביג בלו ירושלים ניצחה את תל אביב 14:20, אבל איבדה את שני שחקני המפתח אביגדור מור ובן לנגברג, ששברו את קרסוליהם

כל ניצחון חשוב, במיוחד בפתיחת העונה, אם כי "ביג בלו" ליונס הירושלמים מצרים על המחיר הגבוה ששילמו עבור ההישג הזה. מאמץ עילאי של כל יחידת ההגנה וחטיפת כדור לטאצ'דאון של 60 יארד במהלך האחרון של המחצית, הבטיחו לאלופים הנוכחיים ניצחון 14:20 על "מייקס פלייס" סברס מת"א, בכפר הבפטיסטים שמעתה יהיה ידוע לשמצה בשל הפציעות הרבות שאירעו בו. החדשות עבור הליונס לא היו טובות למרות הניצחון, כאשר התבשרו לשמוע שבעקבות המשחק שני שחקנים מרכזיים – אביגדור מור ובן למברג, סיימו את העונה עם קרסוליים שבורים.

מור ולמברג, שלהם היה חלק משמעותי בניצחון ביום שישי והביאו מנהיגות ותיקה שנדרשה בתוך הקבוצה בשנתיים האחרונות, נפלו באופן מוזר תוך כדי משחק עקב תנאי מגרש גרועים. מושג הפוטבול "לרוץ דאון היל" (במורד הגבעה) מעולם לא עטה משמעות כה מילולית כפי שקיבל במשחק האחרון, שבו שחקנים נאלצו להתמודד עם הגבשושיות שבדשא.

מעבר למקרים הללו, המשחק היה מותח, הרבה מעבר לצפוי עם תוצאה צמודה בהרבה מהצפי. האלופים פגשו את הקבוצה שסיימה במקום האחרון בעונה הרגילה שעברה ולא ליקקו דבש. הליונס פתחו את המשחק עם ההתקפה המתגלגלת והגיעו במהרה לקו ה-3 של הסברס עם ניסיון שני, מוכנים לנשיכה מהירה ולניקוד מיידי, אבל אריה באומן, הקוורטרבק של הליונס, השליך מסירה לא מוצלחת לאנדזון של הצברים וזו נחטפה על ידי שקד קידר. קידר, מחזיר הבעיטות של "מייקס פלייס", רק בן 18 אבל עם הרבה כישרון. שארית הרבע הראשון הפכה לקרב ללא הכרעה בין ההגנות, ולא נרשם ניקוד על לוח התוצאות.

בדרייב הראשון ברבע השני היו אלה הליונס שהצליחו לחמוק עם ניקןד ראשון, כאשר באומן רץ לטאצ'דאון של 6 יארדים ופיצה על הטעות המוקדמת שלו. לאחר עוד שני דרייבים אנמיים לכל קבוצה והשתלטות על כדור חופשי של בן למברג לטובת הליונס,הצליחו הצברים לצעוד בקצב מתמיד עם 3 דאונים ראשונים ואפשרות להשוות את המשחק לפני המחצית. הקוורטרבק תמיר אלטרמן הראה שוב את כישוריו עם רגליים זריזות כתמיד, כשרץ יותר מ-30 יארד לבדו, במהלך שהיה אמור לשנות את המומנטום במשחק. אלטרמן סיים עם 93 יארד על הקרקע. לאחר שחתך, קפץ וזיגזג בין שחקני הליונס הרעבים והביא את קבוצתו לעמדת הבקעה. במקום לבצע מהלך "שמרני" עם ניסיון לחדור את היארדים הנותרים בריצה, החליט המאמן לנסות את המסירה במשך 2 נסיונות כדי לאזן את התוצאה. הקוורטרבק המחליף שתפס את מקומו של אלטרמן, שלח את המסירה השנייה כשנגמר הזמן לידי סיני לוי, מ"ביג בלו", שפתח במהלך משלו והחזיר את החטיפה לטאצ'דאון. כך גם נגוז המומנטום שיכלו הצברים לתפוס לפני המחצית, ותוצאת המחצית עמדה על 0:12 לטובת האורחים הירושלמים.

"מייקס פלייס" צברים ידעו זמנים קשים וכבר בעונה שעברה הוכיחו נחישות והפתיעו עם ניצחון בגמר. גם פה, למרות המפלה הקשה במחצית הראשונה, יצאו הצברים עם כוחות מחודשים לאחר המחצית והבקיעו טאצ'דאון זריז בתחילת המחצית השנייה – 8:12 והמשחק הפך שוב לצמוד. הצברים המשיכו להיאבק ולתפוס את ההובלה, גם לאחר מסירה של באומן לטאצ'דאון של עמיחי ברגמן בדרייב הבא של ליונס – 8:20. למרות שהצליחו לעצור את ההתקפה הידועה של הליונס (3 דאונים ראשונים בכל המשחק ורק 1 במחצית השנייה), הצברים לא הצליחו ליצור מספיק יארדים בהתקפה שלהם כדי להשלים את המהפך שקיוו לו. הם תלו את תקוותם באוויר עם מהלך "הייל מארי" שזרק אלטרמן ללירן חובב, אבל טאצ'דאון שך 34 יארד עם סיום זמן המשחק לא הספיק.

משחק נוסף בליגת ה-IFL על שם קראפט יתקיים ביום חמישי הקרוב באצטדיון קראפט בירושלים, בו יפגשו "בלו סאן מיוזיק" קינגס במשחק הבכורה שלהם העונה ו"דאנסינג קאמל" פיונירס, שכבר נחלו הפסד אחד. המשחק ייצא לדרך ב-19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully