וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה חזרה לפסגה

טיגרה גברה על ריבר 1:3 ועלתה זמנית לפסגה, אבל צמד של ריקלמה העניק לבוקה 1:2 על ראסינג ומקום ראשון. משחקה של סן לורנסו הופסק

מזג האוויר בארגנטינה הופך סוער יותר ויותר, ואילו בצמרת הכל מתחמם לקראת מחזורי הנעילה. בוקה, הראשונה ערב המחזור ה-17, גברה הלילה (ראשון) 1:2 על ראסינג, וחזרה למקום הראשון על אף ששתיים מיריבותיה צברו נקודות והלחיצו אותה. שני מחזורים לסיום ליגת האפרטורה, בוקה מובילה בשתי נקודות על טיגרה, עם 35 נקודות אחרי 17 משחקים.

טיגרה עלתה רק זמנית לפסגה אחרי שהשיגה ניצחון חשוב, 1:3 על ריבר פלייט, יריבתה הגדולה של בוקה שלבטח לא התרגשה מעוד הפסד בעונה המסויטת שלה. לאנוס נמצאת חזק במאבק אף היא, לאחר 1:2 על ארסנאל. הדרבי בין הורקאן לסן לורנסו הופסק בדקה ה-16, במצב של 0:1 להורקאן.

בוקה - ראסינג 1:2

חואן רומן ריקלמה כבש את הראשון שלו בפנדל בדקה ה-40, והתעלם מהפרובוקציות של השוער שמולו פבלו מיליורי (שזעם על השריקה המפוקפקת) ושלח את הכדור לפינה השמאלית. פרנקו סוסה השווה לפני השריקה למחצית בננגיחה מעל הגנת בוקה, אבל ריקלמה, שהתעמת עם כמה אוהדים בשורות הראשונות של האיצטדיון, כבש את שער הניצחון בדקה ה-60, ורץ כדי לסמן לאותו אוהד מי המלך האמיתי של האיצטדיון. בוקה ראשונה, ומריחה תואר נוסף. אבל יכול להיות שזה לא יגמר טוב מבחינתו של ריקלמה. בעקבות ה"אצבע" שהוא סימן לאוהד, יתכן והוא יוענש.

טיגרה - ריבר פלייט 1:3

הרבה דיבורים היו לקראת המשחק של ריבר מול אחת המתחרות של שנואת נפשה בוקה בצמרת הליגה. שחקני ריבר התקשו להזים בתקשורת את השמועות על "ויתור" לכאורה, וגם על המגרש זה לא ממש הצליח. כדור חופשי של סנטיאגו סאלסדו העניק לריבר יתרון מוקדם, שתי דקות מהפתיחה, אבל צמד של קרלוס לונה (26 ו-40) סידר מהפך עבור הקבוצה של דייגו קאניה. כריסטיאן ברדארו חתם את התוצאה חמש דקות בתוך תוספת הזמן וגם הספיק לקבל כרטיס אדום.

הורקאן - סן לורנסו 0:1 (הופסק בדקה ה-16 בשל מזג האוויר)

הדרבי הלוהט קיבל תפנית דווקא מכיוון מזג האוויר. המשחק שהועבר לבומבונרה של בוקה כדי למנוע עוד התנגשויות אלימות בין הצדדים, התחיל טוב עבור הורקאן, שעלתה ליתרון מנגיחה של פאבלו גולץ (10). ארבע דקות לאחר מכן הורחק חבייר פסטורה משורות המארחת ואז, בדקה ה-16, החליט השופט להפסיק את המשחק בשל הגשמים העזים. שתי הקבוצות ביקשו להשלים את 74 הדקות הנותרות עוד השבוע, וכך ככל הנראה יהיה.

לאנוס - ארסנאל 1:2

הגרנטה של לואיס סובלדיה בן ה-27 ממשיכים לעשות חיל וחולמים על אליפות שנייה תוך שנה. שער עצמי של חבייר גנדולפי (50) ואחד של סבסטיאן בלאנקו הנהדר (59) סידרו מהפך של לאנוס, לאחר שמאורו מאטוס העלה את ארסנאל ליתרון ראשון (41). רק נקודה מפרידה בין לאנוס לבוקה, כשזו עוד לא שיחקה במחזור.

אינדפנדיינטה - באנפילד 1:0
לבאנפילד: ויקטור לופז (90)

חימנסה לה פלטה - קולון סנטה פה 0:1
לחימנסיה: דניס סטרקוואלורסי (80)

חימנסיה חוחוי - סן מרטין 0:1
לחוחוי: גבריאל לואשבור (69)

ארחנטינוס ג'וניורס - רוסאריו סנטרל 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully