וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "זה לא היום שלי, זה היום שלנו"

ההולנדי התעקש להחמיא לחבריו אחרי הצמד מול צ'לסי. סקולארי עצבני על השופט. פרגוסון על הדרבי: "הם לא סיכנו אותנו"

צ'לסי רשמה היום (ראשון) הפסד שני בבית העונה ואם לא די בכך, הרי שזה שוב קרה מול קבוצה גדולה, הפעם ארסנל שעם 1:2 אולי חזרה למאבק האליפות.

גיבור הניצחון של התותחנים היה רובין ואן פרסי, שכבש את שני השערים, השלים מהפך ואמר אחרי המשחק: "זה ניצחון גדול. ב-20 הדקות האחרונות הראנו הרבה אופי ומשמעת ולכל הקבוצה מגיעות מחמאות. כשאתה משחק מול צ'לסי בחוץ ואתה בפיגור 1:0, אתה יודע שזה הולך להיות קשה. לכן זה היה ניצחון גדול שלנו". ההולנדי הוסיף: "זה לא היום שלי, זה היום שלנו. אני הייתי זה שכבשתי את שני השערים, אבל זה לא משנה. כל השחקנים עשו את זה".

ארסן ונגר המאושר אמר: "ניצחנו את מנצ'סטר יונייטד, ניצחנו את צ'לסי ואני חושב שהראנו את הפוטנציאל שלנו ואת האופי הנפלא של הקבוצה". המאמן הצרפתי הודה שלא ראה את שער השוויון של ואן פרסי, שנכבש מעמדת נבדל ברורה, אבל אמר: "אני לא רוצה לכבוש שערים ממצבי נבדל, אבל לא ראיתי את המצב עדיין. לפעמים ההחלטות הולכות בכיוון שלך ולפעמים בכיוון השני".

בצד המפסיד זעמו כמובן על השופט מייק דין ועל הצוות שלו, שאיפשרו לארסנל לחזור למשחק ופליפה סקולארי אמר: "גם אנחנו וגם השופט היינו אחראים להפסד שלנו כי במחצית הראשונה גם שרקו נבדל נגד סולומון קאלו כשלא היה צריך לשרוק. חשוב לדבר על הדברים האלו כי אם השופט שורק נגדך פעמיים, לפעמים קשה לנצח. אוקיי, עשינו טעויות, אבל היינו צריכים אדם שיגיע וישפוט בצורה שווה בשני הצדדים".

פרגוסון: "הוכחנו את עצמנו"

מי שניצלה את ההפסד של צ'לסי כדי להתקרב אליה, היא מנצ'סטר יונייטד שהשיגה ניצחון חוץ יוקרתי 0:1 על מנצ'סטר סיטי. "אני חושב ששלטנו במגרש ושיחקנו מצוין במחצית הראשונה", אמר אלכס פרגוסון המנצח, "שיחקנו ב-20 הדקות האחרונות בעשרה שחקנים וזה לא קל, אבל הם לא סיכנו אותנו".

כריסטיאנו רונאלדו הורחק אחרי משראה צהוב שני בעקבות נגיעה מכוונת בידו ומאמנו הסקוטי הסביר: "הוא ניסה להגן על הפנים שלו מהכדור ואולי הוא גם נדחף מאחורה. לפעמים צריך להתגבר על דברים ואנחנו התגברנו על מכשול גדול והוכחנו את עצמנו".

מארק יוז, שהפסיד לקבוצתו לשעבר, לא חסך מיריבתו מחמאות: "שיחקנו מול קבוצה מאוד טובה. הם נעזרו בניסיון שלהם בסיום וידעו איך להרוג את המשחק ולקטוע לנו את המומנטום. יש להם את היכולת הזו בזכות הניסיון ואנחנו לא נמצאים בעמדה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully