וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אין חדש תחת הגשם

מארסיי איבדה הזדמנות לסגור קצת על ליון, כשסיימה בתיקו 0:0 מאכזב בטולוז הגשומה. סנט אטיין עלתה מעל לקו האדום עם 1:2 בנאנסי

כמה הזדמנויות רוצות עוד קבוצות הצמרת בצרפת כדי להדביק את האלופה המקרטעת ליון? אחרי התיקו 0:0 ההירואי שסחטה ואלנסיין בסטאד דה ז'רלאן, ציפו האוהדים הנייטרלים שבורדו ומארסיי יעשו צעד קדימה וינסו לצמצם את הפער. אלא שבורדו פיספסה את הצ'אנס שלה אמש בתיקו 0:0 בסושו, ומארסיי חיקתה אותה הערב (ראשון) במשחק משמים בטולוז.

ברכות לסנט אטיין, שיצאה מהמקום האחרון בזכות ניצחון חוץ 1:2 בנאנסי ושלוש נקודות בכורה למאמן החדש אלן פראן. המחזור ננעל עם משחק הצמרת של פריס סן ז'רמן בראן, שאחריו עלתה האחרונה למקום השני על חשבון אותה מארסיי.

טולוז - מארסיי 0:0

המאמן אריק גרטס דיבר על רצינות ונחישות שיביאו שיפור ויוכיחו שקבוצתו ראויה להיאבק העונה על האליפות, אבל שחקניו העדיפו לבעוט שוב בדלי ואיבדו עוד הזדמנות לצמק את הפער מהמוליכה ליון. מארסיי שלטה במשחק והייתה מסוכנת יותר, אך כל הכלים ההתקפיים שלה לא הועילו מול הגנה יציבה של הסגולים, שעל שערם מגן סדריק קראסו, שנדחק מהרכב מארסיי על ידי סטיב מנדאנדה ומצא בית חדש וחם בטולוז. הערב גם הוא זכה להוכיח את יכולתו לעיני החברים לשעבר.


ראן - פ.ס.ז' 0:1

בעוד מארסיי מפשלת פעם נוספת, השיגה ראן ניצחון ביתי שהיה שווה לה עלייה למקום השני, מרחק 5 נקודות מליון. ברונו שיירו נכנס במקום סטפן מ'בייה בדקה ה-31 ובדקה ה-45 הכריע את המשחק בבעיטה מחוץ לרחבה.


נאנסי - סנט אטיין 2:1

הירוקים שמו קץ לרצף ההפסדים המביך שעמד על שבעה, והחזירו את החיוך לפניו של מאמנם אלן פראן, שזוכה במשחקו השלישי בליגה לניצחון בכורה. האורחים עלו ליתרון מבעיטה חופשית נהדרת של פאולו משאדו הפורטוגלי בדקה ה-9, והכפילו עם שער של דויד ג'יגליוטי במתפרצת. נאנסי איבדה את השוער ג'נארו ברסיליאנו בדקה ה-56, אבל השיגה שער מצמק מרגלו של איסיאר דיה, רבע שעה מהסיום. סנט אטיין חולפת מעל לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully