וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "כולם כאן מסתובבים כאילו הם הולכים הביתה"

מכבי ת"א מתכוננת לעירוני אשקלון והמאמן התייחס לשמועות על חילופי השחקנים. ארויו כנראה ישחק. ההנהלה אישרה את מינויו של דרוקר

הנהלת מכבי תל אביב התכנסה הערב (ראשון) ודנה בהחתמתו של שרון דרוקר כעוזרו של פיני גרשון לשלוש השנים הקרובות. שמעון מזרחי הוסמך על ידי חברי ההנהלה לנהל את המשא ומתן מול המאמן, וזה צפוי להסתיים בצורה חיובית. כרגע עדיין קיימים פערים קטנים בין הצדדים, ומחר ינסה מזרחי לגשר עליהם עם סוכנו של דרוקר, אבי זילברמן. "אם דרוקר לא יבקש פתאום את הירח, הוא יחתום אצלנו", אמר לאחר הישיבה רענן כץ. בנוסף דנו חברי ההנהלה באפשרות שחרורם של מספר שחקנים, כשהמועמד הבכיר להיחתך הוא ג'ייסון וויליאמס, בו כבר הביעה עניין מכבי ראשון לציון.

מחר תתארח מכבי אצל עירוני אשקלון במסגרת המחזור השישי בליגת העל, וערכה במהלך היום שני אימונים. טריי סימונס החולה לא נטל חלק באימון הערב, כאשר קרלוס ארויו ערך אימון אישי והוא עדיין סובל בכאבים בקרסולו, זכר לפציעה במשחק מול מלאגה, אולם בקבוצה מעריכים כי ישחק מחר. "עברו עלי כמה ימים כואבים, אבל אני מקווה לחזור כמה שיותר מהר", אמר ארויו לקראת המשחק. "עבורי כל משחק הוא חשוב. הביאו אותי ואת שאר השחקנים כדי לזכות בכל התארים".

פיני גרשון ינהל מחר לראשונה משחק תחת החוק הרוסי. "לא האמנתי בחוק הרוסי אז ואני גם לא מאמין בו עכשיו", סיפר המאמן. "יכול להיות מצב שגם אני אעמיד בטעות ארבעה זרים על המגרש. למכבי אסור להפסיד שום משחק. איבדנו את כוח ההרתעה וכל אחד מנסה לתפוס את הקבוצה בזמן הזה. האמת, אם הייתי בצד השני גם אני הייתי חושב בצורה דומה".

גרשון נשאל באשר לאפשרות עזיבתם של מספר שחקנים, ואמר בעניין כי "השחקנים מסתובבים כאן כאילו כולם הולכים הביתה. עדיין אין החלטה רשמית. אולי בעוד שעתיים תהיה, אני לא יודע. זו הרגשה מאוד לא טובה לדעת שאולי מפטרים אותך וצריך קצת סבלנות. יש כאן אנשים מאוד רגישים".

באשר למינויו הצפוי של שרון דרוקר לעוזרו הוסיף המאמן כי "שרון הוא מאמן עם רקורד. הוא אמנם לא אימן ביורוליג, אבל גם כשאני הגעתי למכבי לא הייתי מאמן יורוליג. הוא רואה דברים בכדורסל קצת אחרת ממני. אני אוהב אנשים שלא חושבים כמוני. הוא מאמן ברמה גבוהה, והוא יוכל לעזור לנו".

אזולאי: "רוצים להאמין שאפשר לעשות את זה"

בצד המארח, מגיעה עירוני אשקלון למפגש במצב לא אידאלי. בחמשת המחזורים עד כה רשמה הקבוצה שלושה הפסדים, כשההפסד הביתי בשבוע שעבר למכבי ראשון לציון לא הוסיף שקט.

לראשונה זה זמן רב תופיע אשקלון עם סגל מלא. ראשון טרנר, שחזר לשחק לפני שבועיים, כשיר לחלוטין, ובקבוצה מקווים לתרומה משמעותית של השחקן. "זה לא קל לקבל קבוצה במשחק ראשון אחרי חילופי מאמנים. מכבי עדיפה עלינו. בבית אנחנו רוצים להאמין שאפשר לעשות את זה. מכבי פייבוריטים, אבל ננסה להפתיע", אמר המאמן עדי אזולאי לקראת המשחק.

מי שבינתיים עוד לא מוצא את עצמו באשקלון הוא אור איתן, שלמעט משחק מצוין מול עירוני קרית אתא לא הגיע למספרים דו-ספרתיים. במידה ואיתן ימשיך לא לפגוע גם מחר, הסיכוי של אשקלון להפתיע יהיה קטן ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully