וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ו-ויאריאל חזרו לנצח

הקבוצה של אונאי אמרי גברה 2:3 על בטיס, בעוד הצוללת הצהובה ניצחה 1:2 את רקראטיבו - שתיהן לאחר תיקו והפסד במחזורים הקודמים

המחזור ה-12 בליגה הספרדית, שנפתח אמש עם ההפסד של ריאל מדריד לחטאפה ועם הקונצרט של ברצלונה בסביליה, נמשך הערב (ראשון) כשבמוקד המשך המרדף אחר הקבוצה הקטאלונית.

ויאריאל ממשיכה לרוץ בצמרת אחרי ניצחון 1:2 על רקראטיבו, וגם ולנסיה התאוששה אחרי שני משחקים ללא ניצחון, עם 2:3 בבית מול בטיס הלוהטת ועלייה למקום השלישי. בתחתית השיגה אתלטיק בילבאו ניצחון חשוב ואילו אוסאסונה חזרה להפסיד. את המחזור חתם ה-1:4 של אתלטיקו מדריד על סנטאנדר.

ולנסיה - בטיס 2:3

הריצה המרשימה של פאקו צ'פארו וחבורתו נעצרה במסטאייה. ולנסיה, שפתחה נהדר את העונה ואז מעט נחלשה, פתחה את המשחק כהמשך ישיר לרביעייה שכבשה לרשת רוזנבורג ביום חמישי האחרון, במסגרת גביע אופ"א. כבר בדקה ה-10 כבש דויד וייה את שערו ה-12 העונה, וחואן מאטה הכפיל את התוצאה בדקה ה-20.

במחצית השנייה הראתה בטיס הרבה אופי, כשחזרה מפיגור תוך שמונה דקות והיממה את הקהל המקומי. בדקה ה-56 מהמט אורליו סידר לחואנמה את השער המצמק, והשיוויון הגיע מפנדל מוצלח של אשיל אמאנה הקמרוני, בעקבות הכשלה של הבלם קרלוס מארצ'נה שגם ראה אדום. בדקה ה-73 היתרון חזר לקבוצה של אונאי אמרי, כשרובן בראחה נגח את שער הליגה הראשון שלו העונה, לאחר הגבהה מדויקת של מנואל פרננדס. ולנסיה החזיקה מעמד בעשרה שחקנים מול הלחץ של בטיס, ועלתה למקום השלישי, מרחק 5 נקודות מברצלונה המוליכה.


אתלטיקו מדריד - סנטאנדר 1:4

ראסינג התאוששה לאחרונה מפתיחת עונה לא טובה והגיעה אחרי שלושה ניצחונות ליגה מארבעת המשחקים האחרונים, אבל מול אתלטיקו בחוץ זו כבר הייתה אופרה אחרת. ממה צ'יטה אמנם העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-7 אחרי שסחט עבירה מג'ון הייטינחה בתוך הרחבה וכבש מהנקודה הלבנה, אבל מכאן המשחק נצבע באדום ולבן.

סימאו השווה כבר בדקה ה-21 אחרי בישול של דייגו פורלאן וכעבור 10 דקות הורחק סזאר האורח אחרי עבירה על פאולו אסונקאו. עוד 3 דקות עברו וזה כבר 1:2 לאתלטיקו משער של סרחיו אגוארו. פורלאן כבש צמד בדקות 78 ו-81 כדי לבסס את היתרון של הקבוצה מהבירה ולחתום תוצאה מרשימה.

רקראטיבו - ויאריאל 2:1

ויאריאל הובסה בבית 3:0 על ידי ויאדוליד בשבוע שעבר ואחרי שראתה את ברצלונה בורחת במעלה הטבלה, אבל חזרה למסלול הניצחונות מול האחרונה בטבלה והתקרבה קצת לפסגה. אריאל איבגזה בישל את הראשון לסנטי קזורלה בדקה ה-27 והכפיל רגע לפני השריקה למחצית בבעיטה חופשית. אדריאן קולונגה צימק בפנדל ה-84, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי מבחינתה של המארחת.

אתלטיק בילבאו - נומנסיה 0:2

אתלטיק שוב מצאה את עצמה נאבקת בתחתית וכנראה שזהו גורלה תחת מעטה הכדורגל המודרני, אבל כדי לשרוד היא צריכה לנצח בבית קבוצות כמו נומנסיה. פרננדו יורנטה נגח את הביתיים ליתרון בדקה ה-7 אחרי כדור של חאבייר מרטינז ובדקה ה-31 הכפיל עם השני שלו במשחק, במה שהתברר כשער האחרון במשחק.


מלאגה - אוסאסונה 2:4

אוסאסונה השיגה את ניצחונה הראשון העונה לפני שבוע, אבל היום חזרה לסורה. אפונו כבש בפנדל בדקה ה-56 ונאביל באהה הכפיל כעבור 6 דקות בנגיחה ושניהם קבעו 0:2 למלאגה, אבל ג'באד נקונאם ומיגל פלאניו השוו בתוך שתי דקות (80 ו-81) לזכותה של אוסאסונה. אלא שהמילה האחרונה הייתה של אלברט לוקה, שכבש בדקה ה-84 ושל אליסאו שעשה זאת בדקה ה-90 ובסיום 2:4 לביתיים.

אספניול - ספורטינג חיחון 1:0
לחיחון: כרמלו 29.

ויאדוליד - מאיורקה 0:3
לויאדוליד: חוסה גרסיה קאלבו 29, ויואר דוראדו 56, הנוק גויטום 66.

אלמריה - לה קורוניה 1:0
ללה קורוניה: ורדו 75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully